şükela:  tümü | bugün
  • hiç normal görünmeyen reklam. reklamda kullanılan slogan ve ses açıkçası ürkütücü. ağlayan bebek temalı reklamı anımsatıyor.
  • abiler, ablalar, patlamalar, uçuşan ampuller... darbe reklamı gibi olmuş

    edit: ülker bey naptınız? abicim bu milleti uyutmadınız tüm gece. şimdi herkesin gönlünü almak için her eve bir kutu çikolata gönderin...

    edit 2: çikolata sevmem, 9 kat tat muzlu gofret (3 katı kaçak çıkabilirsiniz) bekliyorum
  • 40 yıldır ezoterizm, batınilik, illuminati deşifreleri takip ederim, böyle subliminal mesaj görmedim. bu ne biçim reklam yahu? bu nasıl laflar bu nasıl sesler. iple esir almalar, tutuklamalar, patlamalar, zehirlemeler, 1 nisan hesaplaşma zamanı, gecenin saat 4'ünde küçük abileri uyandırmalar, patlayan ampüller, abiler ablalar, ağlayan bebekler, falan. kime ne mesaj veriyorsunuz? bu nasıl cesaret? hain fetö'nün darbeden 9 ay 10 gün önceki ağlayan bebekli, sirenli zaman gazetesi reklamında bile bu kadar ileri subliminal mesajları, cesaretleri yoktu. bu ne iş arkadaş anlayan beri gelsin. ya çok işgüzar birileri çekmiş ne yaptıklarını bilmiyorlar, ya şirket tuzağa düşürülmüş, ya da birilerinin biti kanlanmış. ya da ben paranoyağım anlayamadım artık. eğer birilerinin biti kanladıysa bu bir tehdit ve bir yerlere mesajsa, bilinmeli ki bu ülkenin devleti, vatansever milleti, hukuku, değerli savcıları var.

    edit: murat ülker de kabul etti, kumpas var dedi. işin daha da skandalı videodaki sahnelerin ta 22 martta oğuzhan ünal adlı fetöcü bir video hesabından, hem de sn. erdoğan'ın görüntülerini de koyarak ve alenen tehditlerle daily motion'a yüklenmesi. bu da mı paranoya?
    https://twitter.com/…hktn/status/847941834169090054 murat ülker kumpas var deyip videoyu kabul etmediğine ve reklam ve site alel acele kaldırıldığına göre ya gizli fetöcü birileri şirketi tuzağa düşürmüş, ya reklam onaylanmadan aradan sızmış ya da birileri intihar etmiş. artık ne olmuş bilemiyorum ülker grubu ve savcılık araştırıyormuş konuyu, kim yaptı, kimin ihmali, payı varsa çıkar ortaya.

    edit 2: her yerden subliminal fışkırıyor. sosyal medyada yazıldığına göre "evini folyoyla kaplı bulacaksın"
    baş harfleri efkb, uzaktan elektrik kontrollü patlatma sisteminin kısaltmasıymış. ve sn. cumhurbaşkanı yarın diyarbakır'da. https://twitter.com/…iter/status/847951745066164225

    edit 3: diyelim ki bazılarının söylediği gibi videoda bu tür bir niyet mesaj yok, hepimiz paranoya yaptık. bu nasıl reklam birader? kardeşler sapıkça birbirine zarar veren, birbirlerinin etlerini yiyen gözünü kan bürümüş vampirler midir? gencecik minik beyinlere, kardeşliği, dostluğu, paylaşmayı, merhameti aşılamak varken, bu tür sapkınlıkları aşılamanın amacı nedir allah aşkına? psikopat mısınız, satanist misiniz mk.
  • noluyor yahu bu ne biçim reklam ?

    https://twitter.com/…lker/status/847040616227913728
  • fetö tahliyeleri, abdullah gül açıklamaları ve ortalıkta dolaşan bazı söylentiler ile birleştirilerek komplo teorileri üretilebilir.
  • bugün bazı fetöcülerin serbest bırakılmasının da etkisiyle twitter aleminde fena paranoyaklık yaratan reklam.
  • metin yazarının çocukluğunu merak ettiren reklam.
    sanırım çok kötü geçmiş...
  • ortada paranoya veya komplo teorisi yok. adamlar açık açık ilan etmişler. ya bir bok yiyecekler ya da öyle düşünülmesini istiyorlar.
  • bobiler'deki "küçük kardeş olmak" isimli 1 nisan brief'i için amatör biri tarafından hazırlanmış reklam. kullanıcılar kendi şaka fantezilerini farklı montelerle anlatıyor. paranoyak günlerimize denk geldi, heyheylenmeye gerek olduğunu sanmıyorum.
    düzeltme: bobiler tarafından değil, ajans tarafından hazırlanmış. işler karıştı. her konuda olduğu gibi içinden çıkılmaz bir hal aldı, merakla izliyoruz.
  • ülkenin hali darmaduman. reklam o kadar kötü, ülke o kadar kötü durumda ki bu ikisinden ortak bir sonuç çıkarıp komplo teorileri üretiyoruz.
    yalnız hakikaten o ses ne be kardeşim, o olmasa yine eyvallah vardır bir açıklaması diyeceğim de.