şükela:  tümü | bugün
  • ınsanlar senin kopeginin havlasmasini dinlemek zorunda mi?
    gece insanlar uyumak isteyebiliyorlar ! kadin kibarca rahatsiz olduğunu ifade etmis bu da burda aklinca zekice laf soktugunu saniyor.
  • sayısal loto'dan büyük ikramiye bu sefer bana çıksın. amin.

    en üst katta oturuyorum.
  • toplu halde aniden kanat çırpmaya başlamayın tedirgin oluyoruz.
  • ''aşağıda insan var''
  • amk ayısı. gece gece ne kahkaha atıyorsun. uykumdan sıçrıyorum. neden sürekli eşyaları sürterek yerini değiştiriyorsun. ve neden hep yerlere bilye gibi bişeyler düşüyor ve bu her zaman gece yarıları oluyor, neden? yoksa siz dünya dışı istilacılar mısınız. neden başımdan aşağı durmadan çarşaf halı vb silkeliyorsunuz. ev alma komşu al mottsonuna beni dibine kadar iman ettirdiniz ulan. bi de gassaray gol attığında tavanımı tekmelemene bir fenerli olarak anlayış göstersem de ananıza avradınıza sövmekten kendimi alamıyorum. hafta sonu klan ziyarete geliyor farkındayım, çocuktur yapar kabul ediyorum ama aşağıda da birileri yaşıyor diyerek buna da bir limit koyabilirsiniz. ama o piçler de sizin genleriniz taşıdığı için böyle bir şansımın olmadığının da farkına varmış bulunuyorum.
    sayın üst komşu. insan değilsin biliyorum yine de sülaleni yedi ceddini skym senin

    edit not: onca ciddi yazımı kimse siklemezken bu entarinin bu denli ilgi görmesi tuhaf. . demek ki komşuluk sorunlu bir alan. ülkede sorun olmayan bir alan da yok zaten. sonuçta komşuların birbirini vurduğu bir memlekette yaşıyoruz.
    bilye seslerinin tesisattan gelebileceğini söylediler. olabilir belki.
    eşya sürtme olayı da yaygın ve anlam veremiyorum.
    çok katlı bina türklere göre değil hacılar.
  • o çocuklarını çıkış sırasına göre geri teperim teresa.
  • hiçbir şey..
    banyo akıyor diye gittim daha dün, abi ses yapıyorsak kusura bakma dedi lan..
    durduk yere özür diledi geçen hafta halı silktikleri için..
    sonra bana çay verdi oturduk, finalleri varmış anlattı, kalmış birkaç dersten de..
    yazık lan..
    ağlayarak çıktım evinden..
  • o 2 çocuğunu alır zincirle bağlar ayaklarına da beton döker denize atarım.

    öyle çocuk mu olur lan? canavar resmen ikisi de. apartmanı yıkacaklar yakında.
  • ciddiyetle söylenmesi gerektiği düşünülendir.
    (bkz: biraz yavaş kanat çırparsanız sevinirim)

    (çatı katı olduğundan)(çatıdaki kuşlara)

    (bkz: #64825868)