şükela:  tümü | bugün
  • yarin ne yapacagimiz, kacta kalkmamiz gerektigi, bugun neler yaptik, sevdicegimiz.....

    tabi butun bunlar o günkü morale göre de deişir.
  • yarın ne yapılacağı, sözlüğe ne yazılacağı ve bisürü alakasız şey gelir aklıma...
  • hayatım niye boyle boktan gıdıyo, nıye mucıze denen shey sadece sozluklerde var , nıye deprem oncesı nıye deprem sonrası, nıye hayat bana shevkat gostermıyoo, ben ne bok yiycem shımdı ( ve boylece uyunamaz kalkılır beyın hucrelerı malaklasındıye nette dolanılır icqda ve irc de malaklanır ama en chok "sigara" ichilir)
  • sinava calismadim sinava calismadim sinava hayiirr hayiiir
  • 3 adami sagdan 3 adami soldan yollasam.... direk fireball sallasam.. menuyu solemi yapsam bole mi yapsam... kamera acilarini nasil ayarlasam... karnim mi ac diil.... napsam ne etsem...
  • hmm..uyusam mi ki...
  • ya yarın sabah 8.30'daki derse gitsem mi ki ...? yok ya boşver ne kasıcam şimdi ...
  • işe gene geç kaldım
  • yarinki derse girsem mi? gireyim en iyisini ama sonradan notlari alip calisirim belki yaa.en iyisi sabah uyanabilirsem giderim uyanamazsam gitmem.
  • yaa simdi ben yarin o kiza ne diip de tanissam
    onunde dusup bayilsam mi
    ne yapsam da tanisam off allahim yardim et bana