şükela:  tümü | bugün soru sor
  • beni cidden kıllandıran durumdur. maç esnasında arada sağ alt köşeye var odasının güya canlı görüntüsü konuluyor. görüntü o kadar küçük ki canlı bir görüntü mü, yoksa hep aynı görüntü mü bilemiyoruz. bu adamların saatlerce o odada ne yaptıkları hakkında gerçekten bir bilgimiz yok. maç izliyorlar güya. bok izliyorlar. izleseler bu kadar kötü maç yönetilemez herhalde. türk erkeklerini kendimizden azıcık biliyorsak bu adamlar kesin porno filan izliyorlar o esnada. maç sırasında olmasa bile devre arasında olduğuna eminim. bir türk erkeğinin önüne o kadar ekran koyarsanız, biri veya bir kaçında kesin porno izlenir. değişmez bir kuraldır bu.
  • mehmet ekici'ye yapılan fauller 'porno' olarak nitelendirilebilir.

    işini bitiren adamlar hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam etti.

    oldu mu? e oldu.

    kırmızı noktasız faul

    kırmızı noktalı faul
  • pornodan ziyade alkol kafası bu.
  • son manchester city - chelsea maçında görevli var hakemleri için söylenilebilecek bir ifade. 25 dakikada 4-0 nedir abi ya?