şükela:  tümü | bugün
  • "veterinerlerin ücret talep etmeden hizmet verme gerekliliği"

    madem hayvanseversiniz neden ucret almadan yardima ihtiyaci olan hayvanlara bakmiyorsunuz.

    hasta bir sokak hayvanini veterinere goturdugum an "hizmet karsiliginda para veremiyecegim" dedigim vakit beni reddetmesi durumunda oturup hayvanin ölmesini mi beklicez yani, nolcak.

    edit; hayvanin ayagı kirilmis, ya da cok hasta. bir igne yapsa duzelecek durumda olan hayvanlari geri cevirip olume terk eden veteriner insanliginida orda biraksin gitsin. siz de hayvanseverim diye ortaliklarda dolanmayin bi zahmet.

    edit 2; veteriner hekimlerinde doktorlarda oldugu gibi tahammülsüz ve anlamsız egolara sahip olduklarını anlamis olduk. saglik hizmeti veren kisilerde dogustan default olarak geliyor sanırım bu ozellik. tenzih ettiklerimiz de yok degil.
  • az önce sokaktaki kedilerimden birinin çenesinin altında oluşan dana kadar apse nedeniyle beş gün boyunca olması gereken antibiyotik iğneler karşılığında veterinere 200 lira domaldıktan sonra içimden geçirdiğim cümle. barınaklardan hayır yok, keşke özel veteriner hizmetleri sokak hayvanlarına ücretsiz olsa.
  • kısırlaştırma gibi işlemler sokak hayvanlarına ücretsizdir.

    e taş mı yesin bu adamlar, saçma önerme.
  • veterinerler devlet memuru olmadıkça pek de geçerli olmayacak istek. ha devlet memuru olanları da görüyoruz, hastanelerde bıçak parası, cart parası, curt parası diye hastanın 1 maaşını istiyorlar.
  • üç kuruş parayla yaşayan veterinerlere bok atacağınzıa çıkıp devlete yapın giderinizi.
    "devlet niye düzgün veterinerlik hizmeti veremiyor, oraya niye hayvan bırakmaya korkuyoruz" de, hıyar.

    veteriner her 5 sokak hayvanı karşılığında 1 tane ücretli hayvan bakarsa akşam eve kurtaramadığı hayvanların etlerini mi götürecek yemek için? veterinerlerin kullandığı aşı, ilaç, iğne, narkoz beleş mi geliyor o adamlara?

    kirasını sen mi ödüyorsun? vergisini sen mi veriyorsun hıyar?
  • süper zeka tespiti.

    onun yerine devlet veteriner hastaneleri açsın, veterinerlik hizmeti versin, sokak hayvanlarına ve hayvanı olanlara hizmet sağlasın diyeceğine, veteriner hekime yüklenme sevdası. valla çok süper zekasınız ya tebrik ediyorum.

    görüyorum ve arttırıyorum, çöpçüler de gelsin evimi temizlesin nasılsa temiz çevre sever demi onlar? aaa dur ama görece daha az maaş alan, daha az prestijli bir mesleğe böyle dersem gaddar olurum ama veteriner hekime falan yüklenmek caiz. ne de olsa bi aşıdan bilmem kaç para alıyorlar falan filan.
  • önerme bence de saçma.

    veterinerlik gönüllülük ile işleyen bir iş değil. doktorluk, öğretmenlik, mühendislik gibi bir meslek.

    tabi ki bu noktada işin içine sokak hayvanları giriyor. türkiye'de sokak hayvanları kontrolsüz bir biçimde ürüyor. devlet bu konuda hiçbir adım atmadığından(kısırlaştırma, büyük ve tam teçhizat barınakların kurulması gibi) bu sokak hayvanlarıyla ilgilenmek hayvanseverlerin sorumluluğu oluyor.

    işte bu nedenle devletin sağlayacağı bir ödenek ile sokak hayvanlarının tedavileri veterinerler tarafından bedava yapılabilir.

    tabi bunun altyapısını iyi kurmak lazım.

    ha devlet böyle bir şey yapacak mı? hayır.

    boşuna konuşuyoruz.
  • ucret alsinlar tabi ama gercekten zor durumda olan, sokaktan buldugum hayvani goturdugumde de beni sikmeye kalkmasinlar lutfen. kendi kedilerimi goturdugumde zaten sokuyorsun 700 lira, sok bu arada sikayetim yok ama sokak hayvanlari icin biraz duyarli olabilirler.
  • yanlış öneri. evet veterinerler bir hayli pahalı. ancak onlar mı bizi kazıklıyor yoksa getirilen ilaçlar mı çok pahalı bunu bilemeyeceğim. varsa bir bilirkişi bizi aydınlatsın o konuda. ona göre çözüm önerilerinde bulunalım.

    edit: ailesi veteriner bir arkadaş onlara ilaçların pahalı geldiğini söylüyor. ilaç fabrikasında çalışan bir arkadaş da o kadar pahalıya satılmadığını söylüyor. kararsızım.
  • oldu gözüm.
    psikiyatriste gittiğinde de öyle dersin, madem hümanistler, hipokrat yeminleri var, seni bedava tedavi etsin.