şükela:  tümü | bugün
2759 entry daha
  • şu adam alınamadığı için yönetimi suçlamak çok garip gerçekten! ffp var ulan ffp!! bu adamın bonservisini alabilecek oyuncu mu sattı da yönetim bu adamı almadı! ne garip adamlarsınız arkadaş!
  • (bkz: #70318538)

    senin çapsız dediğin yönetim getirdi bu adamları. yönetim getirmeden önce adlarını biliyor muydun acaba?

    hem de bütün imkansızlara rağmen, hem de son dakikada kaptı geldi bu futbolcuları.

    o kadar boş insanlar var ki, hakaret etsem boşa gider.

    tanım: iyi futbolcu.
  • şaka maka yardiran topçu.
  • 25 yaşında hala transfer yapamamış orta sınıf golcü
  • beşiktaş'ta oynadığı ilk aylarında aldığı tepkiler aklıma geliyor... eminim bu tepkileri bi çok kişi de hatırlıyordur. işte o tepkiler türkiye'de futbol ve futbolcu bilgisinin göstergesidir.

    işte o aboubakar'a gösterilen o zaman ki tepkiler tam bir rıdvan dilmen kafasıdır. bu sığlaşmış rıdvan dilmen kafalarından kurtulmadığımız sürecede bizim futbolumuz zor gelişir.
  • bu adama kimse 5 milyon euro vermedi satıcısı da porto.. bulunmaz hint kumaşı malzemesi yapmayın şu adama. orta halli bir adam olsa 25 milyon euro'ya premier lig'e satarlardı çoktan.
  • kaçırdığı gollerle saç baş yoldurduğu zamanlar bile kumaşını belli eden topçu. olympiakos deplasmanında attığı golde de , kayseri maçında 2 metreden kaleciye vurduğu topta da aynı şeyi söyledim. adam yırtıcı bir kere,sürekli oyun içinde aktif. zaten bu bitiricilik sorunları maç boyu her yere deli dana gibi koşan basan forvetlerde olur. çünkü o gollük top ayaklarına geldiğinde enerjilerini bir mario jardel, bir filippo inzaghi gibi saklamamış olurlar. açın bakın benzema'lar cavani'ler neler kaçırıyor kendi liglerinde.

    adamın tek büyük sorunu mental olması. bir de first touch geliştirse biraz avrupa'da takımlardan takım beğenir. ffp yüzünden elimizden kaçırdık kendisini. keşke şartlar daha farklı olabilseydi.
  • sizden tümer'i aldık diyen liselilerin başlığında entry kastığı forvet oyuncusu. lan tümer metin diyoruz hani "g.toğlanı fener" sloganının kahramanı diyoruz, o beşiktaşın elinden oyuncu almak değil, aziz'in fb taraftarına bu anlamda soktuğu kazıktır. feyyaz'ı aldık diyorlar, feyyaz'a karşılıksız çek olayındaki tavrı yüzünden yol verildiğini bilmeyen liseliler sadece google'da beşiktaştan fenere geçen futbolcular diye arama yapıp "aa sizden oyuncu çaldık" diyorlar. mehmet topuzu aldık elinizden diyorlar bir de, abi komik olmayın mehmet topuzu aldınız da 100 milyon euroluk top mu oynattınız, bizim elimizde patlayacağına sizin elinizde patladı, bununla övünmek nedir yahu. abu'yu 7'ye alırsanız, onla övünün bak. çünkü beşiktaşta iken de 10 m etmez, 6-7 maks verilmesi lazım diyordum. 7'ye kapatın o zaman gelip bu başlıkta aldık, ettik diye yazın ama öteki türlü rezillikleri övgü malzemesi yapmayın.
  • bu yıl şampiyonlar liginde porto'nun as santraforu olarak oynayacak.

    daha önceki yıllarda o pozisyonda oynayan oyuncuların yaptığı transferlere bir bakın.
  • bu sezon bütün transferlere 10m euro harcayamamışız, beyzadem o parayı bulup sadece aboubakar'a vermedik diye yönetimi iş bilmezlikle suçluyor.

    şu 4 senelik sözleşme üzerinden vurmaya çalışanlara da gülüyorum sadece. adam sene sonunda 10m euro verdiğimiz takdirde aboubakar bizim oyuncumuz dedi. yani 10m euro'yu bi oyuncuya ayırma gibi bir lüksümüz olsaydı aboubakar bizimdi. bunun nesini anlamıyonuz amk? oğuzhan'ı 15'e filan satsaydık abu bizdeydi olmadı napalım? tek bi marcelo'yu sattık diye bile ortalığı 56'ya verdiniz.
24 entry daha