şükela:  tümü | bugün
  • hakkında henüz pek bir şey açıklanmayan warhammer 40k temalı mmorpg. pc, playstation 4 ve xbox one için duyurulmuş.

    http://www.gamebanshee.com/…00-eternal-crusade.html
  • 2015 sununa çıkması planlanan oyun. şimdiden beta için "enroll" olayına girişmişler.

    oyunda ki 4 ırk space marines, chaos, eldar ve orks. şimdiye kadar sadece space marine ve ork factionları açıklanmış. oyunda en az blood angels, dark angels, ultramarines, space wolves, bad moons, evilsunz, goff ve deathskulls olacak.

    burada hoşuma gitmeyen tek şey dark angels ve ultramarines'in aynı anda oyun içinde yer alması. iki chapter'da gayet shooty olduğu için birini (tercihen ultramarines) çıkartıp yerine raven guard gibi daha değişik savaş stratejileriyle savaşan bir chapter konulması daha hoş olurdu, diye düşünüyorum. yine de adamlar en az dedikleri için, stealth kasan 2,5 metrelik süper insanlar görme şansımız hala var.

    thq'nun batmasıyla birlikte mmo'su giden ve bence yalan olan dark millenium'un yerine dengeli bir oyun yapısıyla geleceğini umuyorum.
  • sadece orkboy'ların beleş olacağı oyun. oyunda yer alacak ork klanlarına bakınca da aslında bu anlaşılabilir. hepsi elit/elitimsi birlikler çıkaran 4 büyük klan. mekboylar, skarboy/noblar, loota ve flash gitz tayfası öyle 1 tactical marine'in 10 tane öldürebileceği adamlar değiller.
  • orkların kalabalık olması açısından f2p olması güzel olan ama bu piyasa ile diğer ırkların da zamanla f2pye açılabileceğini söyleyebileceğimiz oyun...
  • eldar o kadar avantajlı olmuş o kadar avantajlı olmuş ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim.
  • tam sürümü açıldı ancak hala oynanabilmek için çok büyük üç problemi var

    -lag ve network problemleri. devastator le lag a girip 20 metre uzanığızda olan bir assault chaos marine in yanınızda bitmesi çok fena bir şey mesela. ya da plasma cannonla slah damage verene kadar laga girip karşından bolter ile vurulmak ne desem boş.

    -fraksiyonlar arasındaki dengesizlikler . eldar diyorum başka bir şey demiyorum.

    -oyun takım oyunu ancak takım oyunu haline getirilemiyor bir taraf kill count öbür taraf round kazanmak için oynayınca tabi ki kill count tarafındaki oyuncu kaybediyor. savunma noktasını tutmak için iki kişi kalmak kalanın diğer noktalara da gitmeyip ortada kapışmaya çıkması peh.