şükela:  tümü | bugün
  • iyi müzik yere çakılmayacağını bilerek, yüksekçe bir yerden boşluğa kendini bırakmak gibi... the calm blue sea'nin bu şarkısı da işte böyle 8 dakikalık bir düşüşe bedel. link
  • kickstarter kampanyası başlamıştır. 25 cad'lık hediyemi ayırttım.

    https://www.kickstarter.com/…ington-wells-you-saucy

    evet, benim de aklımdan bioshock geçiyor. contrast'ı da zamanında oynamış olduktan sonra bu arkadaşlara benden destek çıktı.
  • trailer'i yayınlanmiş.oyun bildğim bioshock dishonored karışımı bi şey.

    https://www.youtube.com/watch?v=pvwavj56mou
  • trailer'indan anlasildigi kadariyla guzel bir oyuna benziyor. herkes anlasilamayan bir nedenden mutlu ve herkesin kafasi gidik. iclerinde sen normalsin ve kurtulmaya calisiyorsun.
    ayrica kickstarter'da iyi para toplamis*
  • e3'te yayınlanan videonun ardından söyleyebilirim ki,ortada güzel bir fikir var,ea yapımın arkasında bu yüzden kaynakta var.distopya ortamını güzel verebilirse gerçekten son yılların gereksiz indielerinden sonra (fnaf vs ) mükemmel bir indie oyun görebiliriz diye düşünüyorum.
  • e3 2016'da şöyle bir tanıtımı dönen türkiye simülatörümsü.
  • salı günü erken erişime giriyor. açıkçası benim büyük umutlarım var oyun ile ilgili.

    multiplayer için de şöyle bir video hazırladık neden sabırsızlandığımıza dair: https://youtu.be/w594j5ekasi
  • (bkz: equilibrium) kıvamında bi oyun
  • gordugum kadariyla "ulan o kadar para harcadik bari 3-5 bisi kazanalim" mantigi ile erken erisim sacmaligi ile piyasaya b buglu, dogru durust oturmamis craft sistemi ile piyasaya sürmüsler. görev koymuslar ama görevi anlamak, yapmak mümkün degil.

    ama benim asil deginmek istedigim baska bisi var;

    simdi ilk trailerlarindan beri takip ettim oyunu, ama detaylarini incelememistim. ılgimi oldukca cekti. distopya atmosferi her daim ilgimi ceker. oyunun temasi zaten cogu kitaptan, cogu filmden alinmis ve güzel harmanlanmis gözüküyor. ama isleyisini becerememisler. sadece tema güzel.

    ben oyunu hayatta kalmali, craftli falan degil de direk hikayeli hayal etmistim ama gördügüm kadariyla öyle degil. elinde oradan buradan olusturdugun güzel bir tema var. al eline onu, koy arkaya ana karakteri detaylastir. sonra güzel bir senaryo koy. yürüsün, aksin yani senaryo. giris bölümünü uzatin, fare güzel dusunulmus ama ona gelene kadar ufak tefek seyler yerlestir. ama yok craft yap, yok o gorevi yapmak icin boruyanihtiyacin var falan. sikar yani bu zamanla.

    ınsanlar temasi icin oynar ama zamanla sikar. kim oynuyor artik o hayatta kalma oyunlarini. bi gazla 1-2 ay oynanip cöpe atiliyor. adam gibi yapilabilseydi, bioshock gibi bir efsane olabilirdi. ama sanirim 1-2 ay oynansin diye dusunmusler.

    üzdü.

    * net konustum biraz ama benim gordugum kadariyla hikaye mikaye hak getireydi. eger var ise bu soylediklerimi aynen geri alir, buglardan arininca oturur oynarim. ama eger benim gordugum kadariysa uzulur gecerim.
  • fps (first person shooter), survival oyun sevenlerin steam üzerinden erken erişimini alıp oynayabilecekleri compulsion games'in yeni oyunudur kendileri.

    oyun 1960'lar ingiltersinde geçen arthur hastings adlı ağabeyimizin iş yerindeki odasında başlıyor, arthur iş yerinde çalışırken okuduğu bazı gazete kupürlerinden etkileniyor ve birazcık şuursuzlaşıyor. oyun bu noktada oyuncuya iki şeçenek sunuyor, hapı al ve sana acı veren, hatırlamak istemediğin bütün olayları unut yada seni sen yapan değerleri kabul edip geçmişini hatırla.

    oyun ile ilgili bundan sonra çok fazla spoiler vermek istemiyorum ama oyun cehalet mutluluktur sözünü çok fazla ciddiye alıyor gibi görünüyor.

    oyunu merak edenler için ise panda bu aralar youtube'a oyun ile ilgili bir kaç video atmış durumda merak edenler oradan da oyun ile ilgili fikir sahibi olabilirler.

    (bkz: pintipanda)