şükela:  tümü | bugün
  • yaygınlaşırsa çok aldatmalara, çok pis işlere gebe uygulama. henüz çok fazla türk yok ama biliyorum ki bunun da boku çıkarılacak, karı kız düşürme faaliyetleri hız kazanacak.
  • telefonlu sallasan çinli'ye çarpan yeni bi sosyal program, nerde lan bu italyanlar?

    (bkz: wechatte çinliler teklif ediyomuş)
  • çin'de feci derecede yaygın olan program. whatsupp bir diss atmazsa sonu iphone sonrası nokia gibi olur. hatta daha beter olur. telsiz olayı da efsane. mesaj yazmanın sıkıntı olduğu yerlerde acayip işe yarıyor. daha önce de yazılmış ki shake diye bir olay var; telefonu salladığınız zaman sizinle aynı anda sallayan başka birini karşınıza çıkarıverip muhabbet etmenizi sağlıyor.

    tabi türkiye'de yaygınlaşmaya başlayınca yılbaşı akşamı taksim meydanına döner mi bu program ? bence döner. türk abazausları anasını ağlatmazlarsa ben de bi' çok bilmiyorum.
  • ilginc bir program. ilk kez populer bir ucretsiz telefon mesajlasmasi programi turkiye'de unlu olmamis, cikmadan duyulurdu genelde. hem de gayet kullanisli, hizli yani ozellikle mi turkiye'de duyurulmak istemediler anlamadim.

    resmi tanimlamasi ise soyle "tüm dünyada 200 milyondan fazla kullanıcısı olan, metin, ses ve görüntülü sohbet özelliklerini bir araya getiren ve sadece bunlarla sınırlı olmayan, ücretsiz, ‘yeni nesil mobil iletişim aracıdır".
  • bizim türklerin bunu hala keşfedememesi beni hayretlere düşürüyor. mobil sohbet uygulamaları arasında tartışmasız en iyisi.
  • (bkz: weixin)
  • web versiyonu, kişiye özel arkaplan, sallama, şişe yollama, ifade oluşturma ve (benim için en önemlisi) iphone 3g'lere yükenebilme gibi özellikleriyle whatsapp'tan daha üstün olduğunu düşündüğüm uygulama.

    yillar sonra gelen edit: fakir ama gururluydum, whatsapp iphone 3g ve altinda calismamaya basladiginda wechat'e siginmistim. simdi iphone 6s'im, ben ve whatsapp mutluyuz. wechat'im yok.
  • butun yazilar cince oldugundan kullanilmasi zor uygulama.
  • her shake yapışımda ya çinli ya arap şahıslara denk geldiğim uygulama. aslında güzel de bir şey ama insan kendini arkadaş bulma sitelerinde falan sanıyor. bi de denizden şişe toplamak çok zevkli lan.
  • faydalı bir uygulama olmuş. aynı lokasyonda ne kadar sapık varsa tespit edebiliyorsunuz. mesela ne zaman mecidiyeköy güzergahındayken bu programı açıp "look around" yapsam hep aynı abazan tayfayı görüyorum. hazır bir şekilde avlarını bekliyorlar. hadi diyorum bunları görmemek için sadece "female" olanları listeleyeyim. belki hatun kaldırırız. ulan orada da karşıma bu tipler çıkıyor. kurtuluş yok! herhalde program bunlara cinsiyetini sorduğunda bunlar aradığı cinsi seçmişler.

    her gün kullanıcı sayısının çoğaldığını düşünüyorum. bu iyi bir şey mi bilemedim şimdi.

    bu arada hiç japon ya da çinliye denk gelmedim. bende mi acayiplik var acaba?