• bir u2 şarkısı
  • pet shop boys coveri da, "psb'nin olm bu sarki" dedirtecek kadar pek cok calinir..
  • (bkz: u2)
    (bkz: u2 selanik konseri)
  • i want to run
    i want to hide
    i want to tear down the walls
    that hold me inside
    i want to reach out
    and touch the flame
    where the streets have no name
    i want to feel sunlight on my face
    i see the dust cloud disappear
    without a trace
    i want to take shelter from the poison rain
    we're still building
    then burning down love
    burning down love
    and when i go there
    i go there with you
    it's all i can do
    the city's aflood
    and our love turns to rust
    we're beaten and blown by the wind
    trampled in dust
    i'll show you a place
    high on a desert plain
    we're still building
    then burning down love
    burning down love
    and when i go there
    i go there with you
    it's all i can do
    our love turns to rust
    blown by the wind
    oh, and i see love
    see our love turn to rust
    blown by the wind
    oh, when i go there
    i go there with you
    it's all i can do

lyricli joshua tree albümü şarkısı
  • audiogalaxy'den indirdiğim pet shop boys coverı, cant take my eyes off of you'yla karışıktı, birbirine geçmiş 2 şarkıydı adeta*.
  • klibini her gordugumde (2 katli bir binanin tepesinde,gupegunduz,alt sokaklarda ke$meke$ yaratarak cekilmi$), harbiden izinsiz mi cekmi$ bu u2 bu klibi, hakikaten trafigin anuna koymu$lar mi , vay be anar$ik genclik falan dedigim muzik olgusu.
  • the beatles'tan arak klibinin sonunda grup uyelerinin polis tarafindan tartaklandigi u2 sarkisi.
  • pet shop boys sarkiyi coverladiktan sonra, u2 psb'nin bir sarkisina* gonderme yaparak "what have we done to deserve this" demistir. bence haksizdirlar, kanimca psb sarkiyi cant take my eyes off you ile harmanlayarak basarili olmustur.
  • u2'nun stüdyoda kayıttayken doğaçlama olarak alet edevatı çatıya taşıyıp çalmaya başlaması ile klibi doğmuş, milletin onları farketmesiyle etrafta bir infial oluşması sonucu şarkının klibinin lezzeti artmıştır. 87 tarihli joshua tree albümünde yer alır.
  • 'an interesting story that someone told me once is that in belfast, by what street someone lives on you can tell not only their religion but tell how much money they're making - literally by which side of the road they live on, because the further up the hill the more expensive the houses become. you can almost tell what the people are earning by the name of the street they live on and what side ot that street they live on. that said something to me, and so i started writing about a place where the streets have no name....' - bono, speaking to propaganda 5, 1987
    her ne kadar insana yaşama hissi veren, güneş ışığını kemiklerinde hissetmiş kadar heyecanlandıran bir şarkı olsa da bononun bahsettiği gibi uzaklaşma, kaçma isteği uyandıran u2 mucizesi. "i want to run, i want to hide" diyerek başlar "when i go there i go there with you thats all i can do" diye biter vefakat sadece kaçmayı öneren birisini kabul edecek birisini bulmak zor olsa gerek.
hesabın var mı? giriş yap