şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: wolfsheim)
  • 13 ağustos 2009 itibariyle xbox360 için çıkmıştır. xbox360 farkı yine.
  • pc versiyonu da çıkmıştır veya düşmüştür... her neyse işte. zamunda'dan sevgilerle...
  • xbox 360 versiyonunu az önce test etmiş bir bünye olarak açık ve net bir biçimde söyleyebilirim ki, oyun gayet hoştur, içinde bir takım upgrade öğelerine * bile yer verilmiştir. kol, bacak, kelle ve çeşitli uzuvlar özellikle kar98 sayesinde ağrısız sızısız uçurulabilmektedir. kan ve vahşet seviyesi oldukça tatmin edici seviyelerdedir. sizlerde de olur mu bilmem ama bende ciddi biçimde bir "call of duty lan bu?" düşüncesi oluşturdu; fakat bu bir dezavantaj değildir sevgili fps severler. kısacası alınız, oynayınız ve de oynatınız.
  • ilk başta kontrollerde hissedilen hamlığa bir süre katlanılabilirse inanılmaz eğlenceli bir hale dönüşen oyun. ilk başta mouse'umda sorun olduğunu düşünmüştüm, meğer silahlar upgrade yapıldıkça nişan alma kabiliyeti de yükseliyormuş. oyuna, silahlara, harita-görev sistemine ve özel güçlere iyice alıştıktan sonra tadından yenmiyor. oyunlarda (ve filmlerde) doğaüstü güçler, garip yaratıklar gibi öğeleri pek sevmesem de fazla gözüme batmadı. özellikle zamanı yavaşlatmaya yarayan özel güç sayesinde oyun zaman zaman aksiyon filmine dönüyor. üzerinize saldıran askerler ve yaratıklar, patlayan bombalar, havaya uçan araçlar, şehir içi çatışmalar, isyancılar vesaire derken insan bayağı kaptırıyor kendini. grafikler de fena sayılmaz, fps sorununa da şahit olmadım hiç. vallahi olmuş. tek sorun hardestta bile oyunun biraz fazla kolay olması.
  • yapımcı(lar) sanıyorum "abi ortaya karışık bişeyler yapalım" diyerek başlamış işe. şöyle ki: (attention!! spoiler içeriyor gibi)

    *ikinci dünya savaşı + bilim kurgu olsun . "tik"

    *ikinci dünya savaşına has silahlar + übersonic basküler dondurucular olsun. "tik"

    *birbirinden bağımsız, hatta alakasız, hatta çılgın mekan tasarımları olsun. "tik" (farm bölümü mesela. o ne lan! çiftlikte başladık, uzaylılardan kaçarken bitirdik. koskoca tesisi yerle bir ettik. utanmasam sonlara doğru fear tadı aldım diyecem yani o derece)

    *upgrade olsun. bunun için gizli gold, tome falan yerleştirelim, her deliğe girsin çıksınlar oyunun süresi uzasın. "tik"

    *büyümsü özellikler ekleyelim hafiften clive barker's undying havası verelim. "tik" (ki prey'i de unutmuyoruz. spirit walk olayı)

    *ana bir şehir olsun, görevler alsınlar, hafiften diyaloğa girsinler, gizli görevler serpiştirelim. oradan oraya geçiş yaparken boş durmasınlar, paso aksiyona girsinler. "tik"

    *görseller tatmin edici olsun ama fazla da sistemleri kasmasın. güzel efektler, ışık oyunları yapalım. mesela mutlaka kırılmaz/telli cama atlayan yaratık sahnesi olsun, patlamalar olsun, uçuşmalar olsun. "tik" (grafik motorunun id tech 4 olduğuna inanmak cidden güç)

    işte budur. gayet basit bir mantık ve ortaya çıkan fevkalede eğlenceli bir oyun. ben "wolfenstein: çorba" diyorum bundan sonra.
  • gayet güzel olmuş bence bu oyun. yalnız yeni oyun sisteminde biraz fallout 3 tadı almadım desem yalan olur. bosslar sanki önceki oyunlardakinden daha zorlu ve daha sıkmış gibi geldi bana ama bilemiyorum tam.

    yine de hiçbir şeyini beğenmeseniz gariban nazi askerleri sizi bol bol eğlendiriyor zaten.

    "vereğr yüü emerikeeen?" adsşldsalmş.