şükela:  tümü | bugün
  • hakkındaki söylentilere göre özelliklerine şu linkten ve bu linkten ulaşabileceğiniz uzay mekiği.
  • tasarımına ilişkin video, philippe starck 'ın resmi facebook sayfasından paylaşılmış.

    çiçeği burnunda türkiye distribütörü becerip de makul bir fiyattan getirirse çok satar.

    edit: tanıtımda açıklanana göre 8 gb 128 gb olanı $720 civarı olan telefon.

    (bkz: anam coştu lan bunlar)

    edit2 : çerçevesiz ekran yapıp, tek kamera koydukları için esefle kınıyorum.
  • bu telefonlar çıkıyorlar, ediyorlar iyi güzel de adam gibi türkiye'ye gelmiyorlar ve alamıyoruz ki kardeşim.
    tanım : kuvvetle muhtemel çok güzel olacak olan telefon.
  • tasarımına hayran kaldığım telefondur. 2017 den sonraki tasarımlar da amiral gemileri diye tabir ettiğimiz telefonlar artık tamamen çercevesiz. bakalım apple bu konuda ne yapacak, şahsen iphone kullanıcısı olarak ekran çerceve oranlarını hep berbat bulmuşumdur.
  • 12 eylül yani apple'ın iphone 8'i tanıtacağı gün ile aynı güne tanıtımını yapma planı takvimlenen telefon.
  • internette dolaşan bilgilere göre ön kameranın olup olmayacağı belli değil. görsellerde kamera yok gibi. iyi telefon güzel telefon da benim en çok kullandığım özelliklerden biri de görüntülü görüşme. bu zamanda aldığım akıllı telefon ile görüntülü görüşme yapamacaksam napayım öyle akıllı telefonu? en azından harici bir kamera seçeneği filan olmalı. belki de yanında verilmeli ya da paket yapılmalı. yoksa benim için bi şey ifade etmiyor.
  • 11 eylül'de* tanıtılacakmış. tanıtım için kullanılan şu görsel buram buram yaratıcılık kokuyor.
  • xiaomi mi5'den sonraki cihazım olacaktır kendisi. ilk 2 ay el dokunmaz ama sonraki dönemde hem talep azalır hem de fiyat düşer. böylelikle bir adet sahibi olabilirim *
  • tanıtılmış, görsel olarak ağız suyu akıtan cihaz. samsungunu ayfonunu s.keyim dedirten görseller için: link
    arkadaş, şu 12mp furyasından tiksinen tek kişi ben miyim!
  • bayaryasi mi mi max’e gore 1000mah daha dusukmus yuh. birak chin’i %12 buyuk olsun 1000 mah az mi yahu?