şükela:  tümü | bugün
  • urfa da az acili lahmacun isteyen bir insanın ilk lokmasından sonra ağzından ilk çıkanlar (bkz: bluesman)
  • (bkz: akşam akşam)
  • (bkz: yandim)
  • nilgül ve bertuğ cemil düeti.

    sözleri aşağıdadır:

    sevgilim gec kaldın aşka
    beni de hayata gec bıraktın
    yaşayan bir ölüyüm şimdi
    sensiz sessiz son baharda

    cennetlik duygularla
    cehennem oldun kaldın
    yandım yandım yandım
    yandım yandım yandım

    sevgilim inanmadın aşka
    gercekle yüzleşince korktun kaçtın?
    yaşayan bir ölüyüm şimdi
    beni anınca için sızlamaz mı?

    cennetlik duygularla
    cehennem oldun kaldın
    yandım yandım yandım
    yandım yandım yandım

    hangi yasak iki kalbe bedeldir söyle
    sitem etsem dünyaya avunmaz kalbim
    hangi yasak bedeldir ikimize
    en tatlı rüyadan uyandım
  • güzel bir şarkı şüphesiz. klibi de bi makine dairesinde çekmişler, tam olmuş.
  • gerek müzikal açıdan, gerekse bir düet olarak, daha önce hiç görmediğim bu iki isimden beklemeyeceğim kadar başarılı bir eser. son zamanlarda çıkan en iyi türkçe müzik eserlerinden biri olabilir hatta. ama olmayabilir de, çünkü ben bunu şarkıyı yeni benimsemiş olmanın gazıyla yazıyor olabilirim.
  • vokalleri inanılmaz mfö ye benzeyen şarkı
  • sozleri 5 dk da yazilmis gibi duran muzikal anlamda pek birsey icermeyen,cigirtkan,sinir bozucu sarki...
  • bir mazhar alanson şarkısı. başlangıçta bodrum'da yapılan doğa katliamına karşı yapılmış protest sözleri olsa da sonradan "bodrum" ifadesi "kadın" ile yer değiştirmiş ve konuyla uyumlu olacak şekilde yeni dizeler eklenmiş, kimi dizeler de çıkartılmış. nakaratındaki dizeler ilk versiyonunda şöyleymiş.

    1998'de tarım ve sit alanlarının turizme açılmasının mimarı turgut özal öleli 5 yıl olmuş, zaten yüzeysel olan eleştirisinin siyasi karşılığı çok büyük ihtimalle kendisini zora düşürecek durumda olmayacaktı. kendi sözleri sonuçta, istediği gibi değiştirebilir denilebilir elbette ama popülariteme zeval gelmesin diye "kaç müzisyen acaba böyle yapmıştır? kaç kişi siyasi şiddetten çok kültürel dışlanmanın kurbanı olmaktan kaçmıştır?" diye düşünmeden edemiyor insan.