şükela:  tümü | bugün
  • bu cani baba için ne demeli, ne söylemeli bilemedim. olay kayseri’nin melikgazi ilçesinde yaşanıyor. baba evde ve mahallede yaramazlık yapmasına sinirlendiği oğlunu üç tekerlekli motosikletinin arkasına götürüp boğarak öldürüyor.

    sen nasıl bir babasın ya aşağılık, vicdansız, merhametsiz mahluk. 12 yaşındaki çoçuktan ne istedin!

    haber
  • muhtemelen birgün dahi olsun çocuğunu karşısına alıp onunla diyalog kurmayı, yaptığı yanlış bir davranış varsa bunu insan gibi tartışmayı, çocuğunun davranışlarını anlamaya çalışmayı düşünmemiş babadır. çocuk lan o. çocuk dediğin hata yapar, yaramazlık yapar, ilgi bekler, anlayış bekler. çocuk senin sadece üremek için dünyaya getirdiğin bir canlı değildir. bir ülkenin geleceği çocuklarına sahip çıkmasına bağlıdır. umarım en ağır cezaya çarptırılır ve evlat katili olmanın yükünün altında acı çeke çeke geberir.
  • haberdeki görselde babanın meymenetsiz suratı göze çarpmaktadır. evet bir insan evladı 12 yaşındaki çocuğa nasıl kıyabilir aklım almıyor. bir an için kendimi dün geceye, o çocuğun yerine koyup bir motosikletin arkasında, hayatı anlamlandırmaya çalıştığım yıllarda ve hayallerimin olduğu yıllarda, büyümenin acaba nasıl bir şey olduğuna sadece kafa yorduğum zamanlardan birinde, baba dediğim adamın elleri boğazımda nefesimin kesildiğini hissediyorum.
    intihar etmeyi bile beceremezsin sen! çünkü adalet varsa senin içinde gelecek elbet.
  • böyle ailelerince istismara uğrayan-öldürülen zavalallı yavruların acı haberlerini okudukça düşünmeden edemiyorum. hiçbir zaman çocuk sahibi olamayacak, yıllarca çocuk sahibi olmak için uğraşan, devlet önlerine set çektiği için evlat edinemeyen/koruyucu aile olamayan binlerce çocuk hasretiyle yanıp tutuşan insan verken ve zavallı yavrular neden bu canilerin tohumlarıyla dünyaya geliyor ulan. adalet bunun neresinde be.
  • psikopat olduğu gozlerinden belli olan, adı baba, kendi insan müsveddesi adam.

    haber linkinde verilen babanın fotoğrafını görünce insan korkuyor. muhtemelen çocukcagiz kısacık ömrünü bu adamdan korkarak geçirdi. allah rahmet eylesin, inşallah gittiği yerde huzur içinde uyur.
  • caniliktir. bir insan, bir baba nasıl böyle bir şey yapabilir ki? çocuk ne etmiş sana?! çocuktur bu, gürültü de eder, yaramazlık da. resmen planlayarak öldürmüş çocuğunu.

    yazdığım her kelime manasız geliyor.

    zavallı çocuk.
  • ne sebeple öldürdüğünü bilemem lakin yaramazlık yaptı diye de öldürülmek biraz saçma gibi. tahminim adamın psikolojisi normal değildi.
  • arkadaşlar ne sebeple öldürdüğünün ne önemi var? dedirten olaydır.

    bir insan bir çocuğun canına nasıl kıyabilir. hem de kendi çocuğunun. hem de bir çocuğun. hem de boğarak.

    yok mu bizi helak edecek babayiğit bir tanrı? illa erkek erkeğe sevişmemiz mi lazım helak olmak için? daha ne duruyorsun?
  • amina kodumun herifi siktir git antidepresan al sığır gibi yaşa. nefret ediyorum kendini kaybedecek kadar sinirlenen insanlara
  • insanın içini acıtıyor.

    öldürdüğü sadece bir çocuk değil, bir hayat, binlerce hayal, binlerece umut, onlarca aşk, onlarca yürek.

    annesine allah sabır versin.