şükela:  tümü | bugün
  • sıcakların ortaya çıktığı günlerde ortaya çıkan, insanı sicim sicim terletirken tiril tiril titreten, ne bok yiyeceğini saşırttıran grip türü, çeşidi. 35 derecede sıcak su içmek zorunda kalmak diyeyim, siz anlayın.
  • yaninizda rulo tuvalet kagidi tasimanizi hatta kagidin bir bolmesinden tampon yapip burnunuza tikamanizi gerektirebilecek biktiran rahatsizlik
  • allahın cezası bir hastalıktır. burun akıntısından dolayı yanınızdan rulo havlu kağıdı ayıramazsınız. vücut, ısı dengesini ayarlayamaz, aşırı terleme ve üşüme(ve hapşırık) arasında gidip gelirsiniz. işin kötüsü öyle 1-2 gündede geçmez 1 hafta insana hayatı zehir eder ki ben kışın böyle hasta olmuyorum. bol sıvı tüketilmesi, güneşte kalınmaması ve istirahat edilmesi tavsiye ediliyor.
  • iki senede bir bana hayatı zindan eden grip. ulan 40 derece hava neredeyse bir de üzerine ateşim çıkıyor, öksürük krizi yüzünden soğuk bir şey içemiyorum. sonra birden üşümeye başlıyorum hapşuruyorum çılgın gibi bu sefer de boğazım daha fazla zedelenmesin diye sıcak bir şey içemiyorum. bu arada terlemenin haddi hesabı yok, baş ağrısı da cabası. böyle hastalık olmaz olsun, düşman başına. *
  • kışı özleyenler için nostalji değerinde grip. buradan işyerindeki klimaya şu parçayı hediye ediyorum.
    (bkz: allah belanı versin)
  • yıllardır hiç sektirmeden ya ağustos ya da eylül ayında başıma gelen musibettir. bu seferki ağustos ayına kısmetmiş.

    klima mı yoksa rüzgar mı çarptı, geceli gündüzlü devam eden yoğun çalışma temposu mu bitirdi, dengesiz beslenmekten vücut direnci mi düştü bilemem. ama sebep ne olursa olsun kışa göre iyileşme ve nekahat süresi en az ikiyle çarpılıyor, orası kesin. bir de alınan ilaçlardan ötürü zaten hararet basan bünye, üzerine şu 35 derece sıcakta kovalar dolusu ter akıtıyor.

    yegane keyifli tarafı, kanepede uyuklayan kedinin her öksürük veya aksırık sonrası bir anda ok gibi fırlayarak yatak odasına kaçıp saklanması. geceleri benimle izlediği korku filmlerinde bile bu kadar tepki vermedi gudik.
  • bahar itibarıyla da kendini gösteren hastalık.
    grip olunca bir tek benim mi bacaklarım çok ağrıyor diye düşünme sebebi. şu an bacaklarımın vücudumdan ayrılmasını ve ağrıları geçene kadar yok olmalarını istiyorum.
    ateşim var, boğazım ağrıyo, sümüklü bir yazarım... kendi kendime "astayım, asta olmuşum. asta oluvermişim..." diye sayıklıyorum. kışın olduğum korkunç grip gibi aylarca sürmesinden çok korkuyorum.
    dondurma yemeyin, soğuk soğuk su içmeyin sakın bu mevsimde.
    ıhlamur ve çubuk tarçından oluşan reçete dışında hiç bi ilaç da iyi gelmiyor.
  • geçen hafta salya sümük yatıran, üç gün önce tam geçti demişken dün yine başlayan hayvanoğlu hayvan. hadi bi kere yakalandık, bağışıklık sistemi hazır değildi falan, lan sonra tekrar nasıl oluyo bu? bitmek bilmez bir sümük!