şükela:  tümü | bugün
  • düğün makyajıyla sahilde klibi çekilmiş pop şarkısı.
  • "we don't need no education" diye devam eder.*
  • hadise'nin arak olma ihtimali yüksek şarkısı.
  • hadise'nin sevdiğim,ve büyük ihtimalle de gelecekte seveceğim tek şarkısı.
  • hadise'den beklenmeyen kalitede bir şarkı olduğu aşikar. türkçe pop hep böyle olsa keşke dedirtiyor.
  • gözünü kapattığın an ankara bozkırında da olsan seni bir sahile götüren şarkı. gayet sakin, dinleyip rahatlamalık. ayrıca hadise'yi çok çok tebrik ediyorum. hem şarkı için hem de klipteki dirayeti için. karşısında yunan mitolojisindeki tanrılar gibi genç bir adam varken kameradan gözünü ayırmamak büyük yetenek ister.
  • klibi bilmem kaç bin kere, aynı amaçlarla çekilmiş şarkıdır da ilginç şekilde güzel, yani dinleniyor, olmuş...
    başımıza taş yağacak.

    edit: yalnız bir daha dinledim, şarkıda bir eksik var diyordum. köprü yok gibi. prodüksiyondan kısmışlar iyice.
  • hadisenin yeni albumunun cikis parcasi.

    hadise'den ve de klibinden pek hazetmememe ragmen hastasi oldum bu sarkinin. cok garip bi'sey var bu sarkida, dinleyince cok guzel duygular uyandiriyo bende. neden bilmiyorum ama acayip hosuma gitti. hatta sevgilimle yaptigimiz 4 gunluk tatil kacamagimizin resmi soundtrack i ilan ettim bu sarkiyi.
  • ilginç bi şekilde beğendiğim hadise şarkısı. bayağı dinledikçe dur bi kez daha dinleyeyim hissi yaratıyor. klibindeki abiye değinmek bile istemiyorum. maşallah. klip de güzel aslında klasik sahil klibi yani. hadisenin bacaklarındaki kalınlaşma gözlerden kaçmadı. bi durup ya bu neye benziyor dedim meğer klibinin sonundaki sahne aynı beyonce drunk in love klibi. bakışı falan. olum bi şeyi benzetmesen için rahat etmeyecek mi anlamadım? neyse.
  • sabah serviste beklerken, radyoda çalan sıradaki şarkı benim olsun dedim. önce uzun bir reklam girdi (hep öyle oluyor, çok gülüyorum yav). sonrasında bu şarkı çıktı. hayretle ve -itiraf etmem gerekirse- beğenerek dinledim. hemen sözlerini yazıp şarkıyı aradım. bir de ne göreyim hadise söylemiş.

    vay ki ne vay. şaşkınlıklarımın zirvesindeyim.

    ayrıca bu klipten ben de çekmek istiyorum, ama hadise hariç! hakkaten zehirlendim ayol, gel tedavim ol esmer arkadaş.
    bu ne allah aşkına? insan var karşınızda sizin, insan!!!