şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: sefer tası)
  • sefer tasının modern teknoloji ile donatılmış halidir*. yemeklerin ısısını uzun süre tutabilme özelliği bulunur. sefer tası ne kadar muhteşem bir buluş ise bu da devamıdır. dışarıda yemek yemekden sıkılmış bünyeler için birebir gibi gözükmekte. henüz sahip değilim fakat en kısa sürede alacağım. nasıl bir şey olduğunu görmek için ekteki fotoyu inceleyebilirsiniz.

    http://urun.gittigidiyor.com/…idzz13720215#aciklama
  • hayat kurtarıcıdır. bu tip orjinal şeylere düşkün olduğum için taaa mayıs ayında bir markette 20 küsür lira gibi bir fiyata görüp almıştım bir gün kullanırım diye. o gün geldi işte, mecburen diyet yapmak zorundayım ve ne dışarıdan ne de işyerinde çıkan yemeklerden yiyemeyeceğim için sırt çantama attığım bu zamazingo hayatımı kurtardı, bir de uğraşması falan ayrı keyif.
  • bir katkı bir de tavsiyede bulunayım gelmişken.

    yemekleri yenebilecek ısıda tutmayı başaran termoslu sefer tası diyebiliriz bunlar için.

    ülkemizde çok kaliteli markaları bulmak zor. ama bilinenler arasında stanley, aladdin, laken iyi deniliyor. bunları da bulabilirseniz şanslısiniz.

    outdoor işleriyle hemhal olmuş dostlar min 1 tl lil bir lunch box (bu işte) bakıyorum. bi yesillendirirseniz sevinirim.
  • ispanyol markası laken'in, 3 kaplı 1.5l'lik modeline sahip olup, 10 saate kadar sıcak, 24 saate kadar soğuk tutan termos özelliğiyle beraber kullanmak istediğim icat. ama hiç bir sitenin stoğunda yok, köpek gibi saldırıp bitirmişler herhalde.

    buna muadil olarak ferrino marka var, o da 3 kaplı ve 1.5'l ama laken'in şıklığı ve özellikleri yanında ilgi çekici durmuyor. sıcak ve soğuk tutma süreleri daha düşük. hem laken 871 gr. iken ferrino 1120 gr. gibi bir ağırlığa sahip. bir de laken termoslarıyla nam salmışken, italyan markası ferrino çadırlarıyla adından söz ettiriyor. hatta belki de bu yüzden, ferrino termosun bir de çantası var.

    hal böyle olunca aladdin markasının tasarım ödüllü 0.95l bento lunch box'ı iki katlı yapısı ve sepatörüyle ikiye bölünebilen 0.6 l'lik termosu, mikrodalgada'da kullanılabiliyor oluşunun getirdiği avantaj da düşünülürse, bir sefer tası edasında alınıp kullanılabilir diye düşünmekteyim.

    aladdin'in internette 170tl gibi ciddi bir fiyat ortalaması var, ama bir sitede büyük bir indirimle 118tl'ye kadar düşmüş. reklam olmasın diye yazmadım, yakın zamanda almayı düşünen ve ilgilenen varsa yeşillendirebilir.

    eğer para bende bok diyorsanız da rüşdünü ispat etmiş thermos markasının epey pahalı olan 1.3l'lik thermos 3 inner modelini bir çok sitede bulabiliyorsunuz. gözünüz kapalı satın alabileceğiniz kalite ve sağlamlıkta gözüküyor, evladiyelik gibi yani. ama yüksek fiyatına rağmen, bana kalırsa laken'den daha iyi durmuyor. zaten sıcak tutma süresi de 6 saat diye geçiyor.

    bu thermos markasının bir de 4 inner modelini gördüm bir kaç yabancı sitede, o daha da sağlam gibi çantası falan da var. ama baktığım kadarıyla türkiyede satışı yok.

    eğer 3 çeşit ya da 2 çeşit yemek taşımayacağım, ben ofise değil doğaya koşacağım, içine tek çeşit yemek basacağım diyorsanız kesinlikle stanley marka yemek termoslarına bakmanızı tavsiye ederim. zor doğa şartları için geliştirilmiş eşsiz kompakt yapılarıyla hem çok amaçlı, hem de vakumlu termos özellikleriyle uzun süreli sıcak ve soğuk tutabilme gibi yeteneklere sahipler. bunun yanında dayanıklı ısıtma kapları, kaşığı ıvırı zıvırı var ve retro yeşil renkleriyle acayip yakışıklılar.

    esen kalın, seferiniz bol olsun, yemek termosu dostları.
  • penguen marka iki katlı olanından 70 lira gibi bir fiyata aldığım yararlı şey. kargo daha bu sabah elime ulaştı ben de hemen yemek koyup getirdim iş yerine, üzerinden dört beş saat geçmiş olmasına rağmen yemek oldukça iyi bir sıcaklıktaydı. ne ocaktan yeni alınmış gibi ne de ılık. yemek masasında sohbet ederken tabakta birazcık soğuyan yemek gibiydi. boyutu da oldukça ideal, hatta bugün tek katını yanıma aldım o yüzden daha rahat taşıdım çantamda. şimdilik memnunum yani, zamanla göreceğiz. yemek termosu olayı hazır yemekten bıkan ya da her gün dışarıdan söyleyip buna ayrı bir bütçe ayıran insanlar için ideal, tavsiye ederim.