şükela:  tümü | bugün
  • üşengeçlikle google'a ekşi sözlük yazarak siteye girmeye çalışırken gördüğüm badem bok atması.

    haberci kadrosunun şu arkadaşlardan oluştuğunu düşündüğüm temiz ve ahlaklı gazeteci arkadaşlarımızın biraz da şu ve benzeri olaylar üzerinden haber yaparak dürüst habercilik yapmalarını öneriyorum.

    bir sözüm de sözlükteki ergen zihniyetli arkadaşlara. olm espri yapıyorsunuz, şakalar şaklabanlıklar eyvallah da, ulu orta yapmayın, ondan sonra bademlere malzeme veriyorsunuz, kafalarında oluşan: çok fena şekilde sikiş döndüğü düşünülen yerler .. herifler sonra ciddiye alıyor ve hırsla koşarak gidip haber yapıyorlar *
  • kitlesinin anlayacağı dilden haber yapmış ne var bunda!
    her seferinde ahlaktan, dinden ve edepten bahsediyorlar.
    kendilerinin ne ahlaksız haber anlayışa sahip olduğunu bizler biliyoruz.

    ensar vakfı diyorum başka bir şey demiyorum.

    bir ahlaksızlık arıyorlarsa burada aramasınlar. onlar nerede arayacaklarını iyi biliyorlar da maalesef susmayı tercih ediyorlar.

    allah senin ve benim allahım. beni sorgulayacağı gibi sizleri de sorgulayacak. o zaman ne yapacaksınız acaba!
    tecavüzlere sustuğunuzu nasıl izah edeceksiniz.
  • eksi olmasa, biz ateistler olmasak sikintidan gotlerini parmaklarlardi herhalde. 7/24 eksi sozlukteler bu dinci ibneler.

    bekliyorlar, biz allah yok desek de kendileri buna karsi cikarak kendilerince deger kazansinlar, siklensinler. lan siktirin gidin kendi boktan mahallenizde oynayin. ama yok kendi mahallelerinin boktanliginin farkindalar donup dolasip buraya geliyorlar.

    insan kendi cennetinden sikilir mi bunlar sikiliyor ki yanimiza geliyorlar. demekki cennet dediginiz olmayan yer sizin gibilerle dolu olacaksa orayi da birakip cehenneme yani yanimiza geleceksiniz.durzuler ya.
  • çok fena sikiş dönüyor zaten de bundan kime ne. alan razı veren razı *