şükela:  tümü | bugün
  • harika bir insan. kafa rahat. erkin koray'da, ilhan irem'de, cüneyt arkın'da, mfö'de, bülent ortaçgil'de, şener şen'de, münir özkul'da, adile naşit'te, cem karaca'da, mustafa kandıralı'da, ferhan şensoy'da, barış manço'da pause'a basmış. istese de yeni yetmeleri kabullenmiyor. kabullense de unutuyor. benim bu mesela. almiyor artık kafa, beyin kabul etmiyor yeni insanları. nejat yavaşoğulları'nda bıraktım takibi. yaşlandım amk. evet.
  • yenilikçi olmak lazım ama bazı gruplar hakikaten kafa sikiyor
  • yaş ilerledikçe ister istemez dönüştüğün adam / kadın.

    müzik yapımcısı, şarkı yarışması jürisi vb. filan olmadıktan sonra herhangi bir sıradan müzik dinleyicisi, bir zaman geliyor yenileri takibi bırakıyor. eskiden beri nostalji hastası olanlar zaten yenilere hiç bakmıyor. sonuç: "yeni nesil sanatçıları tanımıyorum yaa..."
  • genelde sanatçı değil; şarkıcı vb. para tapan insan olup sanatı ikinci planda tuttuklarından dolayı içinde bulunduğum grup.
  • yanlış yapıyordur. çağ çok hızlı değişiyor, ayak uydurmak için günceli takip etmek lazım. tabi ki gitsin üç beş günlük ömrü olan mantarları tanısın demiyorum ama sanata ilgi duyduğunu söyleyen birinin eskilerde kalma lüksü yoktur.

    en basitinden çocuğu yeğeni etrafındaki genç nesille iletişim için nasıl ki akıllı telefonlara uyum gösteriyorsan sanata da uyum göstermek gerekir.

    bazı mesleklerde bu şarttır da zaten. öğretmen öğrencileriyle aynı dili konuşmak için, sanal oyun yazarı veya bir reklamcı genç müşterilerinin nabzını yakalamak için moderni de takip etmeli.

    kendini geliştirmek, olduğun yerde takılı kalmamaktır bu. nesiller arası farkı çok açıp da yitip gitmemek lazım. ondan sonra 'ya teyze sen ne anlarsın' klasmanına girersiniz, canınız sıkılır. yaşlılık kendini daha da hissettirir. eskinin değerini bilin ama eskide kalmayın, genç kalın.
  • muhabbeti keyifli, şeker gibi insandır. kendimden bahsetmiyorum ama o gruba ben de dahilim sanırım.

    tabi yeni nesil sanatçıları demek yerine yeni nesil şovmenleri demek daha uygun olur kanımca. zira, bu ülkede sanatını icra edip, bu şovmenlerin popülerliliğinin kurbanı olan o kadar değerli sanatçılar var ki..bu yüzden sanatçı kelimesi o kadar kolay harcanmamalı. yani ne bileyim. karşılaştırma gibi olmasın ama şener şen, haluk bilginer, tuncel kurtiz gibi değerli oyuncularla, bugünün popüler, yakışıklı, güzel dizi oyuncuları benim için aynı kelimeyle tanımlanamaz. işte bu ayrımı yapamadığımızdan popüler olan has olanı yok ediyor.

    tabi ki de yeni nesil şovmenlerini izliyorum ya da dinliyorum; eşim ve oğlumdan dolayı dinlemek/izlemek zorunda kalıyorum biraz, acemisi olsam da. ( hande yener ile gülben ergeni karıştıran adamım, o denli yani) eşim yeni nesil dizilerin seviyor. oğlum da bangır bangır çalan müzikle oynamayı seviyor. ne yapayım? benim gibi erkan oğur, ahmet kaya falan mı dinlesin garibim bu yaşta. bin km yol yapıyorum bazen. arabada sadece benim müziklerimle kafayı yerler maazallah. o yüzden sevmesem dahi kulak aşinalığım oluyor biraz. yani bunun gibi günümüze hitap eden şovmenler de olmalı elbet; gerçek sanatçıları değersizleştirmeden tabi. bu kültürün doğurduğu, yetiştirdiği, yitirdiği sanatçıların hatırına...
  • aa vallahi de ben. gençken dert yok tasa yok, şimdi öyle mi a dostlar... kira 1600 lira, bu ay su parası en az 100 gelir 1700. elektrik 70, aidat 70 etti mi 1840. 150 benim tel. faturam, sevgilimin 80... internet 55. bunlar asgari giderler. e bunun sigarası var, günde 25 lira benim, 18 lira da sevgilimin sigarası.

    anca çalış didin, eve gel uyu. kimi takip edeceğim de, kimi bileceğim allaseniz. onlar beni tanısın.
  • benim.

    kimse ellerinden tutup "amcası, bak bu arkadaş yeni nesil sanatçı, tanıştırayım" demediği için, ne ben onları, ne de onlar beni tanır.

    (bkz: kasımpaşa)
  • benimdir. en son mustafa sandal, burak kut, izel - celik - ercan' da kaldim..
  • tv izlemeyen ya da izliyorsada boktan kanallari izlemeyen adamdir.. ( adam ile cinsiyetcilik mi yapilmis ? insan olabilirdi ). sanatci yetenekliyse zaten bir sekilde toplumun butun kitlelerine hitap eder ve etkiler ama sosyal medya veya tv maymunu ise bi goruste anlarsin zatenn ne mal oldugunu.. diger bir neden ise insanoglunun yaratilistan gelen laneti kusaklar arasi kopukluk ve farkliliklar. ne kadar cagin adamiyim diye zirlasanda yok abi olmuyor.