şükela:  tümü | bugün
4974 entry daha
  • türk futbolunun başındaki insan.

    mantık olarak bu insanın ülkede futbolu en bilen insanlardan olması gerekir. acaba türkiye'de bu adamın futbolu en iyi bilenlerden biri olduğunu hatta onu geçtim futboldan anladığını gerçekten düşünen birileri var mıdır ?
  • pek temiz olmayan bir varil suyun içindeki 1 damla yağdır kendisi.

    tertemiz varil suyun olsa bile içine damladığında yine de kirletecektir.

    her durumda varlığı pisliktir.
  • (bkz: siktir git)
  • gecen gün avrupa bizi kiskaniyor, hayran oluyor diyordu demirören, neden cünkü yalanciyi ....yorlar.

    elin arabina lig tv'yi 600'e kitlediler diye marka degeri diye diye kendilerini kandirdilar.

    simdi ridvan saraydan bi randevu alir, aziz'in istedigi bir adami federasyonun basina getirirler ayni döngü devam eder.
  • beşiktaş'ı batırmış, yerle bir etmiş, itin g.tüne sokmuş bir adamı aldılar türkiye futbolunun başına koydular. şimdi de aynısını türk futboluna yapıyor.

    biz bir tane işten kötü şekilde ayrılsak yeni başvuruda cv'mize yazamayız o işi.

    ama bu adam türkiye'nin gözü önünde beşiktaş'ın içine etmesine rağmen terfi aldı.

    garip ülkeyiz. harbi garip . birileri oynuyor biz de izliyoruz işte.
  • türkiye a milli futbol takımına ve türkiye futbol federasyonu'na, yani milli varlıklarımıza verdiği milyonlarca euro zarardan sonra fetö ile ilişkisi olup olmadığı acilen incelenmelidir.

    başka türlü defolup gitmeyecek çünkü.
  • milyar yillik dunyada rte'li akp hukumeti, demiroren'li tff, aziz'li fb, melih'li ankara'ya geldik ya gele gele la!
  • biri bana gelsin anlatsın. bu adam neden tff'nin başına gelir. ulan neden gelir cidden soruyorum.

    bu herif beşiktaş'ı batırdı, bu adamı babası şirkete sokmuyor. adamda ne yöneticilik var ne spor kabiliyeti var.

    ulan sokaktan bir adamdan farklı neyi var. lan cidden soruyorum neyi var? hayvanat bahçesi müdürü getirsen başarılı olma ihtimalin yine aynı.

    emeği geçen herkesin allah belasını versin.
  • seni o makama getirenler, türk futbolunu şike sürecinden uefa'daki bağlantılarınla kurtar diye getirdi. beceremedin ya, yaptın diyelim. ikincisi, yine seni o makama getirenlerin yaptığı fatih terim operasyonuyla euro 2016'ya güç bela kaldın, günü kurtardın. ama şimdi seni yukarıdan kurtaracak kimse kalmadı. lucescu işiyle her şeyi eline yüzüne bulaştırdın. herkes kendi derdine düştü. takke düştü, kel göründü.

    defolup gideceksin.
  • türkiye de futbolun boka batmasında herhangi vatandaş kadar kabahati olduğunu düşünüyorum.

    tff başkanı ben olsam türk futbolu yine bu halde olurdu.

    sıradan vizyonsuz bir türk vatandaşı kendisi. zaten ölmüş olanı bi daha öldüremezsiniz.

    ülkede istisnai bazı şeyler haricindeki herşey gibi futbol da faciaydı hala facia

    bu memlekette her türlü başarı ya tesadüftür ya da ekstra motivasyon ile elde edilir. milyonlarca spermden sadece bir/iki tanesinin başarılı olması gibi.

    örneğin galatasaray'ın uefa kupası gibi
    altınordu spor klübü gibi

    kendi içinde ekstra motivasyonları içerdiğinden bu başarılar gelmiştir. genel iblağ edildiğinde maasef bu başarılar tesadüftür.

    türk futbolu yıldırım demirören öncesinde de batıktı şimdi de batık.

    futbol özelinde belçika'nın 2000 lerin başlarında yaptığı şekilde yeniden yapılanmalıyız.
52 entry daha