şükela:  tümü | bugün
  • #sultanım tagı ile twitter tt listesine giren ismailağa cemaatine mensup tarikatçılardır.

    ismailağa şeyhi mahmut ustaosmanoğlu yoğun bakımdaymış, bunlar da twitter üzerinden şefaat dileniyorlar.

    yahu sizin şeyhiniz istediği zaman allahla, peygamberle görüşen(!), hatta peygamberden daha üstün(!) biri değil mi?
    hastaneye, yoğun bakıma ne ihtiyacı var ki???

    sizin şeyhiniz aya bakıp allah ile konuşuyordu ya hani;
    (bkz: ismailağa şeyhinin aya bakıp allah'la konuşması)

    hani bu şeyhin huzurunda durmak 150 sene ibadete bedel idi;
    (bkz: şeyh huzurunda durmak 150 sene ibadete bedeldir)

    düşünsene şeyhsin, senin huzurunda durmak 150 sene ibadete bedel(!), ama başı açık bir hemşire gelip sana sonda takıyor.
    bu dinen caiz midir?

    kafayı yemiş bunların hepsi.
    biraz düşünebilseler bu yaptıklarının ne kadar saçma olduğunu anlayabilirler, ama allah onlara düşünmeyi bile bahşetmemiş. onlar da gidip şeyh dedikleri bu adama köle olmuşlar.

    bu arada şeyh dedikleri, kutsal saydıkları adam da şu kişi;
    https://streamable.com/6s7vtu

    adamcağızın kendine hayrı yok.
    zavallı...

    edit: şuna bak bir tane daha buldum, kafalar pırıl pırıl.
    görsel
  • "bir zıllın bizi bizden aldı ya tamamın nasıldır" gibi bir şey mi var orada ben mi yanlış görüyorum.

    (bkz: çok fena şekilde zikir döndüğü düşünülen yerler)

    gelen mesajlar üzerine düzelti: arkadaşlar sanıyorum ki "zıll" gölge demek, yani mürit arkadaşımız diyor ki "gölgen bile aklımızı aldı, kim bilir 'tamamın' bizi ne yapar, nasıl mest eder." e ben fesat zihinli bir insanım, zıll'ı görünce aklıma ilk olarak zıbık geldi. sonrasındaki "tamamını" ifadesini görünce de açıkçası ne düşüneceğimi bilemedim. hepten terbiyesizlik olmasın diye "zikir döndüğü düşünülen yerler" diye bakınız verdim, komediye bakın ki böyle bir başlık da zaten varmış. bu da açıklaması olsun.
  • badesi az gelmiş mübarekler. allah'ın izniyle şeyh hazretleri hak yolunda yaşama tutunacak ve sabah akşam aç karnına badelemesine devam edecektir. şüphesiz ki onun badesi şükür niyetine şuruplu şuruplu içilir. annesi babası feda olsun hep bunların. amin.
  • dualar, zikirler yetmeyince doktorların kucağına düşmüşler. muhtemelen kadın doktor da istememişlerdir.
  • (bkz: sultanımızı en çok benim sevmem) içerikli tweetler.
    bu nedir amk.
  • 500lü yillarda yasiyormus gibi giyinip popüler kültürden ise geri kalmamak enteresan. şeyh icin tweet atmak nedir yahu.
  • internet gavur işi günah birileri söylesin tivit falan atmasınlar aman diyim günaha girmesinler, gerek yok okuyun duanızı kurtarırsınız.
  • bu şeyhi tanıyalım;
    mahmut ustaosmanoğlu, ismailağa cemaati lideri, 1926 trabzon doğumlu. cemaat'in epey karışık ve kriminal bir yapı olduğu zaten yıllardır yazılıp söylenir.

    kronolojik olarak yanılmıyorsam 1980 öncesi üsküdar müftüsü'nün öldürülmesi olayı, sonra 1998 yılında taht kavgası olduğu sanılan ve hızır ali muratoğlu'nun öldürülmesi olayı ve 2006 yılında yine bir iç hesaplaşma olduğu sanılan ve bayram ali öztürk'ün öldürülmesi. bu arada yine aynı cemaat'ten cübbeli ahmet'in babası yusuf ünlü'nün ayağından vurulması. hep karanlık ve gizemini koruyan olaylar.

    tanım: 16 şubat 1969 kanlı pazar tertipleyicilerinden 1926 doğumlu bir şeyhin sağlık sorunu için müritlerinin attığı tweet.

    (bkz: altıncı filo)
    (bkz: 6. filoyu kıble belirleyip namaz kılan dinciler)
  • efendim yakışıklım birtanemin hastane ziyaretine devam ediyoruz inşallah.
  • zamanında feto’nun da götünü yalayanlar bunlar. hala akıllanmadılar. tarikattan, cemaattan filan bir bok olmayacağını anlamıyorlar.
    bu adamlar mercedes ile gezer, sizden de dua ister, para ister.

    (bkz: melih gökçek) yalamış yine.

    bir kaç sene sonra kandırıldık derler.

    https://twitter.com/…tatus/1276992413022720002?s=21