şükela:  tümü | bugün
  • hi bitch! :) it's me, jackass!

    sözlükte araba muhabbeti sebebiyle tanıştığım 2. yazar. (bak ne kadar basit bir tanım girdim.)

    yumrukmezesi kimdir, nedir şöyle kısaca bahsetmek istedim size.

    onu üç somut kelimeyle tanımlayacak olsam; ares, rakı ve tarabya derdim.
    onu üç soyut kelimeyle tanımlayacak olsam; zeki, espirili ve kalbi kırık derdim.

    defalarca espiri yapıp karşılıklı gülebilirsiniz. eski günleri konuşup "aaa bak bende de şu olmuştu" diye birlikte geçmişe dalabilirsiniz. canım sıkkın dediğinizde tam bir ediz hun edasıyla "nen var kuzum" diyerek bi nebze sıkıntınızı alır. kuytularınızı açarsınız, anlatırsınız, anlatırsınız ve o sizi sabırla dinler. kendisi pek anlatmaz ama o kadar yalındır ki siz onu anlamak isterseniz anlatmasına ihtiyaç duymazsınız. anlıyorum seni yumrukmezesi. inan bana seni çok iyi anlıyorum.

    çok farklıdır bu arkadaş.

    vicdanlıdır, merhametlidir, düşüncelidir.
    incedir, kadın ruhundan anlar.
    paylaşımcıdır.

    aslında yumrukmezesi çocuk gibidir biliyor musunuz? e tabi nerden bileceksiniz :)

    içinde ürkek, kırgın, korkmuş ve iyice içine saklanmış bir çocuk var. dokunsam ağlar mı ? belki..

    bakın bu şahıs hiç görmediği beni bile sahiplenir, korur, kollamaya çalışır.

    "`kızlar bakın bu deli gibi bir yatırım tavsiyesidir.` akıllı olun :)"

    bir de boğazına düşkündür. pastırmalı kuru fasülye sever, bamya sever, börek falan sever. yani allah ne verdiyse sever. şöyle güzel birkaç ev yemeğiyle gönlünü çalabilirsiniz :)

    kendisi sözlükte karşılıklı rakı içmek istediğim de ikinci kişidir. (bebeyim sana de hep ikincilik düştü ama idare ediver kuzum beni)

    tarabya'da karşılıklı iki duble parlatmayı çok istiyorum bu bitch'le.

    yumrukmezesi: gel sana tekirdağ no:10 açayım :) belki ahtapot bile söylerizzzz :)))
    beninsanimcunkucastielmelek:
    yanına biraz da kış söyle.
    yanına biraz da çiçek söyle.
    ama dallı pullu değil, fesleğen mesela..
    bir günbatımı söyle yanına.
    güneş gökten içimize düşsün.
    ay çıksın ağzımızdan.
    bir çift el söyle saçlarımı okşasın.
    biraz merhamet söyle.
    sokaktaki çocuklara ağlayalım beraber.
    notalar sipariş et
    ıcimin yangınlarını söyleyen kadın ve erkek sesleri söyle bize.

    senin sesin güzeldir,
    bir parca mutluluk söyle ikimize..

    çok güzel çocuktur bu. sevin efenim. saçlarını okşayın..
  • severek takip ettiğim kaliteli yazarlardan birisi.
  • ben zaten trip atmayi beceremem ama bu bitch ayrı bir tatli ayri bir bal kaymak. hiç trip atılmıyor kendisine. gündüz güneşi, gece yıldızı gibi bir şey. ya da keyif birası da olabilir. bilemiyorum altan. birini görmeden nasıl dost olunur adım adım öğreniyoruz işte. evlendirecegim lan ben bunu. anasından babasından değil benden isteyin şu çocuğu.
  • nicedir iki lafin belini kırmıyoruz bitch! ise güce daldı elimi eteğimi öpmeyi unuttu diye dert yandigim yazardır.

    rakıyı açalım. küçük biblomuzun ışığını yakalım. türkü soyleyelim lan. hayata inat biz türkü söyleyelim.

    tamam lan mezeleri ben yaparim. saki de olurum sana. ne istersen söz. ama o zaman rakı senden. no.10.

    hani diyor ya ahmed arif,

    sen iyi ol, allah beni kahretsin diye.

    ha ondan ondan evet.

    bu arada yeter amk 2. dünya savasi entrylerine siçtirtma.
  • son dert, tasa ve sıkıntı bükücügillerden bir adet geblo ekşi sözlük yazarı.

    kendisini hala hali hazırda evlenmesi gerektiğine ikna edememiş bulunmaktayım. ama çabalarım son sürat devam etmekte. ha psikolojim bu aralar bok gibi olduğundan kağıtta pastırma efenime söyleyeyim kemikli etle yapılmış güveç yemeği yerine pırasa falan pişirdiğimden halinden çok da memnun değil ama olsun.

    şakalar komiklikler bir yana. dostum iyi ki varsın lan. kardeş gibin puşt gibin bir şey ama iyi ki varsın. patlamaktan kurtuldum sayende. anlatınca rahatladım. konuşunca rahatladım amk.

    iyi ki varsın lan!

    not: abidik gubidik penguen entrylerine sıçacam ama bir gün. az kaldı.
  • dün sohbet ettiğim sıkı ve gerçek bir hayvansever, sözlükte çok hayvan sever tanıdım çoğu samimi değil ama bu adamla mesajlaşın ve yazdıklarını okuyun nasıl bir hayvansever olduğunu anlıyacaksınız.

    bu arada akitam yavrularsa birni ona verecem.
  • buraya sözlük tarihinin en güzel nickaltı entrysini girmek isterdim. yani hani okuyanlar görünce; "ulan millete bak ne dostluk kurmuşlar, hayatımda böyle güzel nickaltı okumadım." diyecekleri cinsten. muhtemelen başarılı olamam ama denedim diyebilirim.

    bugün 8 mart. bu entryi kadınlar günü şerefine gireceasajdklsa ... yok lan bu değil. *

    bugün 8 mart bu entryi sana kendi yazarlığımın 5. yılının bitmesi şerefine yazıashdad :)

    bu da değil bitch! bu entryi doğum gününün şerefine yazıyorum. bugün senin doğum günün sevgili kardeşim. bugün senin doğduğun gün. bugün uğruna ananın karnını tekmelediğin dünyaya merhaba dediğin gün. kutlu olsun. mutlu olsun dostum. iyi ki doğmuşsun.

    (bkz: #68075632)

    şu entry sebebiyle atmıştım sana ilk mesajı. bir volkswagen sahibi olmak insana ancak bu kadar güzel dostlar kazandırabilirdi. iyi ki o soket hata vermiş de ben de sana mesaj atmış bulundum. iyi ki..

    o günden sonra çok kereler güldük beraber. çok kereler yemek yaptık. çok kereler birbirimize ağız dolusu küfür ettik. (ama ne küfürler. şuraya yazsam iki ağzı bozuk geblo lan bunlar der insanlar.) biz seninle birbirimize dertlerimizi, sevinçlerimizi, üzüntülerimizi anlattık.

    ben sana sevdiğim adamı, sen bana sevdiğin kadını anlattın. anlattık. dinledik. erman toroğlu gibi yorum bile yaptık.

    birbirimize "lan bak şu şarkı çok güzelmiş." deyip şarkılar yolladık.

    dostum.. ben sana boşuna kardeşim demiyorum. ulan ben senin daha yüzünü görmedim. sen bana "bir sıkıntı olursa alo de ben oraya gelirim!" dedin. bunu dedin ya. o an çaktırmadım, dalgaya vurdum ama çok duygulandım be. geleceğinden ya da gelebilme ihtimalin olduğundan değil. bunu söylemen bile çok kıymetliydi be kardeşim. çok çok...

    ben senin içini biliyorum lan. dışını bilmesem nolacak ki ? neye üzülür, neye içerlenir, neye sevinir yumrukmezesi ben biliyorum.

    bazen kızıyorsun bana. safım biliyorsun. duygusalım. evet hödüğüm ama safım işte amk. kız tabi. ben seni dinlerim. evet benden küçüksün yaşça ama seni dinlerim. söylediğin her kelimeye kıymet veririm.

    biliyorsun dünya zaten kendi kendine bile yeterince zor. yeterince meşakatli. senin gibi dostlar sayesinde katlanılabilir ve çekilebilir hale geliyor burası. darlanıyorum bazen. yazıyorum sana saçmasapan. sonra senden beklenmeyecek kadar mantıklı bir cümle kuruyorsun ya. * aklım başıma geliyor. güçleniyorum kardeşim be.

    insan en çok dostlarıyla güçlü, ailesiyle güçlü. sen bana güç veren dostlarımdansın.

    o annene söyle. onu ellerinden, yanaklarından öperim. iyi ki doğurmuş lan seni. iyi ki..

    gönül ister ki doğum gününde şöyle güzel bir sofra hazırlayayım, toplayayım dostlarını, aileni ve ilk kadehi baban kaldırıp, şöyle afilli bir konuşma yapsın ve "yumrukmezesi'nin şerefine!" desin. ben de doğum gününün şerefine kadeh kaldırayım. şartlar buna müsaade etmese de sen biliyorsun gönlümden geçenleri dostum. ben yine de uzaklardan senin şerefine kaldıracağım kadehi.

    iyi ki varsın, yumrukmezesi!
    iyi ki varsın, dostum!
    iyi ki varsın, kardeşim!
  • uzun süredir takip ettiğim çok kaliteli entryler giren yazar. yumruk mezesinin ne olduğunu da kendisinden öğrendim rakı günlerinde aklıma geliyor.