şükela:  tümü | bugün sorunsallar (1)
  • başıma bir şey gelmeyecekse sesini beğendiğim kadındır.

    sözlük’te çok olumsuz yorumlara maruz kalmış olsa da azımsanmayacak bir dinleyici kitlesine sahip olup geçen hafta bodrum’daki konserinde antik tiyatro’yu doldurmuştur.
  • bu kadar gomulmesinin sebebi kiskanclik olan kadin. yapici elestiriye acik bir insan oldugundan zerre suphem yok lakin buradaki yeteneksiz zavallilarin lincine maruz kalmasi dupeduz sacmaliktir.

    tatli bir hanim arkadasimizdir.

    gelen mesajlar uzerine ek: sizin derdiniz sanat degil tamamen beyaz turk dusmanligi. egitimli insana cidden tahammulunuz yok.
  • cok guzel sesi var, dinliyorum, begeniyorum. ama biraz fazlaca dinledikce kendine ait sarkilar bekliyor insan. bu sekilde bir heves dinlenilir ve gecer gibi. acil single falan bir yenilik bekliyoruz.
  • cover ünlüsü.

    aynı zamanda sesini beğendiğim şarkıcı.
  • kendisini beğenmemek kıskançlık oluyorsa birini beğenmedigimizi nasıl ifade edeceğimizi şaşırdığım element.
    sesini,yorumunu,birbirlerinin aynısı ağlak coverlar yapan tüm mıymıntı tipleri de sevmiyorum.demek ki bana hitap etmiyor.
  • gereksiz abartılan mı? bu ülkede senelerdir demet akalın, hande yener,serdar ortaç dinleniyor. ismail ykları, o saçma sapan rapçileri söylemedim bile. sesi çok güzel ve kendini dinletiyor. neresi abartı bunun?
  • hem sesi, hem enerjisi, hem kendisi güzel kadın. iyi bir insan olduğunu ekrandan dahi hissettirebiliyor.

    severek dinliyoruz.
  • birakin iste, kiz sarki soylerken mutlu gorunuyor. soylesin boyle, bazi sarkilari kotu yorumluyor diyin falan.

    fani degilim ama sarki soyleme halleri guzel.
  • erkek olsam böyle bir kadına aşık olurdum.
  • keyifle dinliyorum, dinlemeye de devam edeceğim. overrated filan bulmuyorum hatta ismi lazım değil, ne rezil seslerin bu ülkede sanatçı diye gezdiğini düşününce, böyle ses ve yorumcuların el üstünde tutulmasını doğru buluyorum. söyle kızım gönlünce, biz dinlemedeyiz.