şükela:  tümü | bugün
  • listelerinde gram olarak 6-7 ayrı gram fiyat listesi var,hiçbirşey söylemezseniz direk en pahalı porsiyonu ekmek arası ve dürüme koyup veriyorlar, yarım ekmek+dürüm 2 ayran 38 lira,vedat milor'un gitmesiyle işleri hareketlenmiştir biraz ama gidenin bir daha gideceğini sanmıyorum...
  • eminönü mısır çarşısının arkasında dünyanın en güzel dönerini yapan yer imiş kensi..
    kıyas:dönerci ali usta
  • bi yarım döner bi ayrana 16 lira ödediğim yer.bir çok yerde kazıklandım ama hiçbiri bu kadar koymadi.
  • fiyat konusunda tamamen kafasına göre takılan tam buldum mu sikerim esnafı dükkandır. dönerinde ahım şahım bir numara yoktur fakat bir yerlerden bir gazı yemiş gidiyor. mekana gittiğinizde menüsü çok ilginçtir tamamen gramaj yazar, dolayısı ile sipariş verdiğinizde size kaç gram geldiğini bilemediğinizden hesaba itiraz ettiğinizde şu kadar gram koyduk bu kadar gram koyduk diye mana bulmaları çok normaldir.
    eminönünde dolanırken hatunla döner yiyelim dedik internetten baktık bulduk burayı, gittik iki ayran iki döner yedik, kasaya yakın oturduğumuzdan dolayı hesaplara kulak misafiri oldum, aynı siparişe, yabancı bir çiftte 140 lira, yabancı bir anne kıza 110 lira bana 70 lira hesap çıkarttıklarını görünce bunların esnaflığına da dönerine de sokayım ne biçim yer lan burası diyip çıktık, bir daha da siksen gitmem.
  • benim damak tadım bu yerin dönerinin çok iyi olduğunu anlayacak kadar iyi değil sanırım ama , popom yediğim kazığı anlayacak kadar hassas valla

    100 g döner 26 tl nedir yahu?
  • gerçek et döner yenicek eminönünde bnim için en güvenilir yer. dürüst insanlar. e et yemek istiyosan mantıken biraz para vericeksin. yok ben illa martı yicem diyosan senin seçimin tabi.
  • dün (bkz: vedat milor)'da izleyince gidip göreyim dedim.lezzet vasatın biraz üstü ama öyle televizyona çıkacak kadar değil ve fiyatlara gelince bir dürümü 17 liraya satıyorlar.sonuç olarak o paraya değmeyeceğini düşüyorum.
  • insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da taraktan gelirmiş... döner+ayran 37 lira olur mu hiç kardeşim? 37 lirayla sekiz ay geçinen insanlar var arkadaş! bir döner ayrana 37 lira vereceğime, üzerine 499 bin 963 lira daha koyar taş yapı'dan 2+1 daire alırım. :))
  • yolunuz eminönü'ne düşerse mutlaka gidilmesi gereken başarılı dönerci. biraz sıra beklemeyi göze almanız gerekiyor tabi çünkü ufacık bir yer ve kapısındaki kuyruğun belki on kat fazlasını telefon siparişinden alıyorlar. en iyisi değil ama kesinlikle çok iyi.
  • döner fiyatlarını buradan, çeşitli forumlardan ve bloglardan okumam ile birlikte hayretler içersinde kaldığım küçük dilimi yuttuğum ayrıca nette "gidin görün çok iyi bla bla" diyen burjuva reklamcı troll gurmeleri ayan beyan ortaya çıkarmış bir döner büfe. döner ulan nihayetinde bildiğin döner işte! bir dönerin fiyatı en kral yerde bile bu kadar etmez ki istanbul'da şundan adım gibi eminim yemesem bile bundan daha güzel döner yapıp mukayese bile edilemeyecek kadar ucuza satan yerler vardır.. en basitinden yusufpaşadaki dönerci sadık usta gibi.. zaten dönerin gramaj usulü satıldığından bihaber olan müşterisine en büyük porsiyon olan 200 gr'dan döner vermesi bile iyi niyet kavramını başlı başına sorgulatan bir şey.. hani hiç buranın fiyatlarını bilmediğinizi eminönündeki alelade bir dönerci olarak varsayıp içeri girdiğinizi ve nihayetinde döner+ayran'dan sonra kasaya inip 30 tl ye yakın bir fiyat ödediğinizi düşünüyorumda aman yarabbi..

hesabın var mı? giriş yap