• cem yılmazı ilk kez naif bir rolde gördüğüm filmdir. iyi ki de görmüşüm, çünkü beğendim. yıllar geçse de karizmasından hiçbir şey eksilmeyen mazhar alanson oldukça başarılı. hatta bu bir mazhar alanson filmidir dedirtecek kadar... zaten mazhar alanson'a asabi roller çok yakışıyor. ki cem yılmaz'ın gözlem yeteneği ve küçük ama önemli ayrıntılara önem verişiyle film şenlenmiş.
  • --- spoiler ---

    - turne diyorum, bir haftalık küçük bir turne. anadoluyu geziyoruz, parayı topluyoruz. dönüşte lazerle gözleri açtırıyoruz, bambaşka tiplerle istanbul'a geliyoruz. ama yeni oyunlarla.

    + tamam da, lazer bin lira be abi!

    - tamam olum, önce seninkini yaptıralım, benimki o kadar şey değil ki...

    + ne değil ki lan! seninki de dokuz numara!

    - konuşma lan, ben bugün istesem gözlüğü bırakırım. al!

    gözlük, meydan okuyan bir tavırla tezgaha atıldığı an kapı çalar. el yordamıyla tezgahtan bulunan gözlük hemen takılır.

    - delikten bak, delikten bak!

    --- spoiler ---
  • bu film saçma sapan eleştiriliyorsa sebebi var. o da cem yılmaz algısındaki farklılık. cem yılmaz süper bir film çekip sokaktaki ortalama cem yılmaz stand upları müdavimi insanların tepkisini çekmiş olay bu.
    gidecek, anıra anıra gülecek çıkacak. kara mizahın duyguyla güçlendirilmiş hali ona tabi ki güzel gelmez. çok basit ama komik diyalogların onu gülümsetmesi olası değildir.
    her şey çok güzel olacak'tan haberi yoktur zaten o tarihte cem yılmaz gibi konuşan adam sayısı çok azdı memlekette. mazhar alanson'u anlaması güçtür, öz oğlum ama hokkabaz lafı yerine güzel bir küfür daha komik gelir onlara. neyse ki bu misyonu recep ivedik üstlendi de cem yılmaz'dan böyle kaliteli işlerin çıkma ihtimali arttı.
  • gayet eğlenceli ve insanın içini ısıtan ve sonunda suratta bir tebessüm bırakan cem yılmaz eseri.oyunculuklar güzel,senaryo güzel,müzikler güzel e daha ne beklersin.türk sinemasına ismini altın harflerle yazdırmıştır bana göre.filmin sonundaki ayrıntı ise çok hoşuma gitti.hani aynen red kitteki gibi arabanın kaybolması ve bomboş bir yol.iyiydi be hokkabaz.cem yılmazın herşey çok güzel olacakla beraber en güzel işi diyebiliriz.
  • karizmatik lakaplı biri artık atlasın karakteri.
    (bkz: düşeş)
  • tek kelkimeyle muhteşem bir film. ufak tefek teknik hatalara takılmamak lazım. onlar 11 oscar alan yüzüklerin efendisinde bile oluyor.

    bu film müzikleriyle, manzaralarıyla, mazhar alanson uyla, mesajlarıyla, dialoglarıyla 10 ` numara:maradona` bir film gerçekten.

    --- spoiler ---

    filmin en komik bölümü tamrici amcayla olan dialoglar;

    - şehitlik nerde abi burda
    - şehitlik, şurdan şööle başlıyor, aha buralar gördüğün her yer şehitlik*
    ayrıca
    - herşey tamam bi don şey

    --- spoiler ---
  • sartlanmadan gulduren cem yilmaz filmi. hersey guzel olacak kadar hayatin icinden.
    "eline saglik cem ic sikintilarimi alan film yapmissin" diyesim geliyor

    akilda kalanlar : saka gozlugu
    cem yilmaz dugunu yapilacak gelin tarafindan lafa tutulur.
    her turk erkegi gibi kiza kendini begendirmeye calismaktadir.
    kiz o kotu soruyu sorar " yuzundeki saka gozlugu mu ? "
    yoo bu benim gozlugum der ama cok bozulur
    kiz gozlugu takar aaa numarasi ne kadar buyuk der
    yardimcisi alin benimkini takin der -)))

    mazhar alonson bahcede karavan disinda yasamakta ve tv de polinomlarin anlatildigi programi izlemektedir.
    ogluna derki : bak bilgisayar aldim ve (sadece) bir klavye gosterir. -)))
    cem yilmaz cevabi "baba onun ekrani eksik" der (sanki hardisk eksik degil)

    (bkz: kucuk mutluluklar)
  • izlediğim en güzel türk filmi.açık ara hemde.keşke cem yılmaz absürd komediler yerine bu tarz filmlere ağırlık verse.
  • youtubedan mütemadiyen ilk 3 dksını izlediğim filmdir.filmin o çok hoş melodisi eşliğinde karakterlerin çocukluklarına ve gençliklerine ait görüntüler,kostümler o dönemde çocuk olmaya ait küçük detaylar ve zarif kamera hareketleriyle seyirciyi ilk saniylerden yakalamayı başarmışlar zaten.bide filmin devamında cem yılmazın kendisinin,kardeşinin,arkadaşının mazhar alansonun büyük hallerini izleyince filmin başındaki görüntüleri hatırlayıp evet bu karakterlerin böyle bir aile hayatı vardır bunların böyle bir arkadaşlıkları vardır mazhar alansonda gençliğinde büyük ihtimalle böyledir diyorsunuz.
  • filmin final sahnesinde iskender ile maradona arasında şu konuşma geçmektedir. bitiş müziği ile karıştığı için belki dikkatlerden kaçmıştır.

    --- spoiler ---

    iskender : olm ben anahtarı yuttum lan
    maradona: hadi be!
    iskender: walla

    --- spoiler ---
hesabın var mı? giriş yap