• fransız müzisyen didier marouani tarafından 70'li yılların sonunda kurulan bir elektronik müzik grubu. 1977 yılında grubun ecama ismiyle çıkardığı magic fly albümü, dünya çapında on milyondan fazla satarak oldukça başarılı olmuştur. ayıca, tender force, tango in space, fasten seat belt gibi parçaları, o yıllarda arka plan müziği olarak trt tarafından sıkça kullanılmıştır.
    (bkz: http://www.space.tm.fr/)
  • ingilizce'de hem bir yer/mekan anlamında, hem de boşluk anlamında kullanılabilen ikircikli kelime.
  • (bkz: begin again)
  • meşhur magic fly albümlerinden çıkan ballad for space lovers isimli parçaları, şaka yapma ve gol kralı filmlerinde duyulan eskiokul fransız grubu.
  • jamesin pleased to meet you albümünden bir şarkı adı
  • uçurucu bir pulp şoku...jarvis yavaş yavaş konuşurken bir klavye girer ki, neye uğradığınızı şaşırırsınız..intro'nun ilk şarkısı. gerçek pulp budur işte. (bkz: perfection)

you said you wanted some space ... well is this enough for you? ... this is what you've waited for ... no dust collecting in the corners ... no cups of tea that got cold before you drank them ... tonight ... travelling at the speed of thought ... we're going to escape into the stars ... it doesn't matter if the lifts are out of order ... or the car won't start ... we're rising up ... above the city ... over forests ... over fields ... rivers and lakes ... into the clouds ... and up above us ... the whole universe is shining a welcome ... did you ever really think this day would happen ... after days trying to sell washing-machines on your own? ... it looked like we never left the ground ... but we're weightless ... floating free ,,, we can go wherever we want ... solar systems ... constellations ... galaxies ... i'll race you to the nearest planet ... how may times have you wished upon a star? ... now you can touch it ... you can touch the stars ... go on ... don't be afraid ... "i only wanted some space" ... well is this enough for you? ... is it ? ... well the stars are bright ... but they don't give out any heat ... the planets ... are lumps of rock ... floating in a vacuum ... yeah, space is cold ... when you're on your own ... i think it's time to go home ... pulling my strings ... like a kite that flew too high ... and now it's time to come down ... look out below ... wait `til i get back ... you can see something ... you can see space ... but now i know ... it's o.k. ... space is o.k. ... but i'd rather ... i'd rather get my ... i'd rather get my kicks down below ... oh yeah ... come on ...
  • ibiza adasında dünyadaki hemen hemen bütün ünlü djlerin set yaptığı deniz kıyısında plaj ve sahille bütünleşmiş 24 saat açık olan gece ve gündüz klübü. hele bi terası var bu klübün dillere destan süper keyifli.
  • 2. albumlerinin adi tin planet olan, neseli sarkilar soyleyen,enerjik performanslariyla kalbimi calan ingiliz band.
  • ing. uzay/
  • toplam 18 tane entry si bulunan, en son 10 yil önce sözlüge entry girmis üçüncü nesil yazar.
hesabın var mı? giriş yap