şükela:  tümü | bugün
  • hatunlarla elinde silahlarla poz vermeye bayılan bu zat, özendirdiği hayatın bazı reaksiyonlarıyla karşılaşınca nasıl da götüm götüm kaçıyormuş.
    fakin kreyzi tabi.

    aha da elemanın son hali
  • run dan run.
  • hahahaha nooldu lan tırrık, california çöllerinde bikinili hatunlarla dağı taşı delik deşik ediyordun dedirten süper olay.

    nasıl kaçıyor lan göt lalesi ahahahahah

    edit: sen olsan ne yapacaktın amk diyenler var. arkadaşlar elbette dan bilzerian olsam ben de kaçacaktım. ama ben daha öncesinde o karılarla o silahlarla o klipleri çektirip o paylaşımları yapmamış olacağım için herhangi bir şekilde karizmam çizilmeyecekti. delikanlı adamız lan biz. neysek oyuz amk. sen instagram'ı özel çekim vurdulu kırdılı, bol bol karılı kızlı pompalı action man pozlarıyla doldurup sonra da anasını sikiyim silah attılar diye diye depar atarsan nah böyle taşak malzemesi olursun işte.
  • evindeki cephanelikle ve son model silahlarla poz vermeyi biliyordu dümbük..
    al bi tane de çık tara işte..
  • ya dan kardeş o kadar kadın ve silahla poz vermeye benzemez bu işler. gerçek silahın sesini duyunca topukların böyle götünde kaçar gidersin.
  • normal olan. adam hayatı için kaçıyor.

    adamı neden kaçtığı için eleştiriyorsunuz amk? terör saldırısından sen olsan kaçmaz mıydın? adamın bireysel silahlarının olması kaçmaması gerektiği anlamına gelmiyor, yanında taşıyor olsa bile.

    bana şu görgüsüzü bile savundurttunuz, helal size amk.

    edit: bunun geyiği yapılacak birşey olmadığını umarım birinci elden görmek zorunda kalmazsınız.
  • (bkz: run bilzerian)
  • adamı iyi tanımam, porno sektöründe ve silah sever biri sanıyorum. yanılıyorsam mesaj atıp düzeltmeyin bilmeye isteğim de yok.
    lakin konsere giderken ben de otomatik silahımı yanıma almıyorum.. her birey gibi tepemden konser alanına ateş edilmeye çalısılsa koşarak oradan uzaklasmaya çalısırım.

    sizin instagramda geze geze, türk dizileri izleye izleye kafayı ne denli yediğinizi de burada yazdıklarınızdan anlıyorum.

    zaten birkaç senedir, evimin alt katındaki caddeden geçerken kafasını sağa sola bükerek fotoğraf çeken insanlar görmeye başladıgımdan beri bir terslikler oldugunu anlamıştım.

    ayrıca adamın ermeni oluşundan dolayı, "ermeniler de böyle kaçtı" falan tarzı sözler yazmanız çok iğrenc ve kalitesiz.

    milletler ve ulus devletleri kavramı mezopotamyada doğdu ve mısırda gelişti. mısır "sınırlar, tanrı, din, kral" diyerek 4000 sene halkını köle yaptı. bugün de benzeri tüm dünyanın üzerindedir. cehaletiniz yüzünden kimbilir daha ne oyunlara alet olup öylece yaşıyor ve ölüp gidiyorsunuz. çok üzücü.

    ermeni, amerikan, kürt, türk, çerkez, rum, gay, lezbiyen, hristiyan, müslüman, musevi diye ayıracağınıza insan olup olmadığını ölçseniz?
    yeterince kültürlü mü, medeni mi, insan ayırıyor mu herkese hakettiği ölçüde değer mi veriyor, kötü biri mi yoksa iyilik mi yapar? hayvanları ve doğayı sever, korur mu? bunlar daha önemli yahu.

    kültürlü, medeni, barış dolu, ayrım yapmayan, saygılı, ona buna saldırmayan, çalmayan, tecavüz etmeyen yani kısaca iyi bir insan olmak asıl önemli olan. bu tanımlardan hanginiz alnınız ak çıktınız söyleyin bakalım. üstteki vasıfların tümüne hanginiz sahipsiniz?

    bunun gibi insanları takip edip kafayı yiyeceginize açın iki kitap okuyun.
  • sattığı silahların kendine doğrultulmasından dolayı kaçması olayı.
  • instagram story'sinden izlediğim kadarıyla kaçmasının sebebi yanında silahı olmaması. önce oteline geri dönüp silah alıyor, ardından olay yerine gidiyor ateş eden(ler)i vurmak için. ateş eden yakalanınca da yapacak bir şeyim kalmadığı için otelime geri dönüyorum diyor.

    adamdan hazetmem ama pek oyle anlattığınız gibi değil sanki.

    edit:imla