şükela:  tümü | bugün
  • geceleri alemlere aktığını, nasıl arabalarla gezdiğini belli etmek isteyen, açıktan yapamayıp başka kılıfa uydurucak yaratıcı zekaya sahip olmayan, muhtemelen yer bildirimi uygulamarını da sık sık kullanan, facebook'unda instagram fotoğrağlarının hepsini paylaşan, twitter'ı sadece gülmeceli şakalı tweetler için kullanan, en önemlisi de paylaştiği bu videoları bana sormadan açan instagram yüzünden iki gıdım internet pakedimin içine edilmesine sebebiyet veren insanların yaptığı eylemdir.
  • direksiyondaki logonun görünmesi önemlidir.
  • araba teybini çekerek zevke göre hiphop r&b ya da fantazi müzik sesi eşliğinde yapılandır. ben oradan oraya akıyorum siz naptınız ezikler imajı yaratılır. arabanın modeli güzel bi modelse yapılır genelde. ben hiç broadwayden şahinden ya da torosdan bunları yapan görmedim. direksyondaki arabanın amblemi ya da ekranlı teyp gösterilerek yapılır. bir diğeri de araba direksyonunu çekip altına da arabanın marka ve modelini hastaglerle yazmaktır. erkeklerdeki amaç param var kızlar haberiniz olsun kızlardaki amaç ise paranız yoksa beni beceremezsiniz algısını oluşturmaktır.
  • direksiyondaki logonun görünmesi yanı sıra arabaya eklenen tüm opsiyonları da videoya sığdırmak önemlidir.
  • amk fakiri,otur anca evde demenin bir başka yolu. koşarak kaçın bunlardan.
  • bunların bir kısmı arabayla 150 yapıp fotoğrafını çekip instagrama atar. altına da 190 yaptık ama çekemedik yazar. kardeşim sen yapmıyorsun ki onu araba yapıyor. içindeki motorla bu gayet normal zaten. sanki halatları omzuna alıp sen 190 yapıyorsun. tek yaptığın vitesi takıp gaza basmak.
  • en iyi ihtimalle araba kullanabiliyorum görgüsüzlüğüdür.
  • instagramda sadece bunu paylaşan arkadaşım var. adam instagram kullanıyor ama fotoğrafı yok, hepsi torpido videosu.
  • geneli atarlı giderli laf sokmalı türkçe pop müzik eşliğinde olan paylaşımlardır.
  • google a "watch and car" yazarak instgramda bu resimleri koyanların sadece türk olmadğını ispatlamaya çalışanlar olduğunu da göstermiştir.

    hacı google a ne yazarsan çıkar ister neyi ispatladın ki sen şimdi. instagram'da da watch yazarsan saat çıkar. qanqalarla araba qeyfi gibi şeylerin yabancı menşşeili olanlarını bu da biz de onu görelim. bize de o kapak olsun.