• hesap satma işleri başladığına göre bu oyun da olmuş demektir.
  • playstation'da oynamaya çalıştığım ve sanırım asla pubg kadar kolay yükselemeyeceğimi düşündüğüm bence aşırı iyi olan oyun.

    bazı nedenlerim var ve belki yardımlarınızla üstelerinden gelebilirim.

    - silahları anlamadım,
    - çok fazla renk var, bu yüzden ekranda bir şey yazıyorsa da anlamıyorum. ipuçlarına açığım.
    - daha önce playstation'da fps oynamadığım için tuşların ne işe yaradığını her seferinde unutup bomba atıyorum veya süper güç kullanıyorum.
    - ölen kullanıcıyı yeniden doğurtma işi nasıl çalışıyor tam anlayamadım.

    bu ve bunlar gibi birkaç şey daha seçebilirim. nasıl öğrenecem doğru düzgün oynamayı... bilemiyorum altan.

    ek soru: playstation plus olmadan, arkadaşlarla oynayabilir miyim?
  • oyun güzel, solo modu henüz yok. solo moduda gelirse harika olacak.
  • (bkz: #87688783)

    buradaki gibi bir durumun onune gecmek icin, eger respawn imkani varken oyundan cikilmis ise, cikan oyuncuya yeni oyuna girmeden once 90 saniyelik bekleme suresi getirilebilir.

    olunce taginizin 90 saniye icinde alinmis olmasi gerektigi icin, tutarli olur bence bu sure.

    90 saniye icinde tag alinmazsa zaten respawn imkani olmuyor, bu durumda zaten sikinti yok. bazen tag alinmis olsa bile sigir takim arkadaslariniz sizi respawn etmek yerine kendi kafasina gore oynamaya devam edebiliyor. boyle durumlar icin de eger tag alindiktan sonra yine bir 90 saniye beklenmisse, yukardaki "olasi" ceza sisteminin devreye girmemesi gibi bir durum olabilir.

    sirf bu olur olmez direkt cikan elemanlar yuzunden takimsiz/random oyuna giremez oldum. elemanlar hem pinglemekten aciz, hem mikrofonsuz, hem de kendi basina buyruk oynuyor. vurulup dusunce de cikip gidiyor, kalan ekibin de emegine, vaktine yazik ediyor.
  • bloodhound ile 40. levelda olduğum oyun.

    ortamların tozunu attırıyorum, favori silahım g7 full sniper mod ve 2. olarak kafama ne eserse.

    yalnız çok vakit çalıyor..
  • ea games'in kesenin ağzını açtığı oyun.
  • silah konusunda sıralamamın şöyle oldugu oyun:

    spitfire : yakın ve orta mesafede, modlar ile birlikte en güçlü silahlardan biri. özellikle çok mermi harcamanız gereken çatışmalarda ve yüksek zırh seviyelerine karşı 55-60 mermi boşaltabiliyorsunuz ve heavy rounds.

    wingman: fire rate'i nerflenmiş olsa da hala çok güçlü. skull piercer mod'unu takarsanız yakınınıza giren düşmanların şansı yok. orta ve uzun mesafede de iyi hedef alıyorsanız, muhteşem. adı üstünde "wingman". en iyi ikincil silah kanımca.

    r-301: light rounds kullanmasına ragmen isabet oranı çok yüksek olduğu için acayip bir damage çıkarıyor. 3.lvl şarjör bulursanız orta ve kısa mesafede en etkili saldırı tüfeği.

    r-99: streamlerde çok görüp, kullanmıyordum.oyun sonuna doğru iyi zırhlı düşmanlar gelirse hala çok iyi bir silah izlenimi vermiyor. fakat oyun başı ve ortasında şarjörünü o kadar hızlı ve stabil boşaltmaya başlıyor ki; ilk siz ateş etmeye başlarsanız rakibinizi öldürmek işten bile değil. r-99 ile 1vs3 almışlıgım var. inventory'de bulundurulabilir.

    peacekeeper: listede sonda olmasının tek sebebi benim pompalı sevmemem. oyunu oynayan herkes kendisinin kabus oldugunu zaten biliyor.

    longbow ( opsiyonel): apex legends kendi içinde her oyun farklı bir senaryoya sahip.bazen bir keskin nişancı tüfegine ihtiyaç duyabilirsiniz. bu tüfek de benim için longbow. skull piercer modu ile güzel hedef alırsanız, tepelerde etrafı kesip, pusan oyuncuları avlayabilirsiniz.

    kendi oyun tarzıma göre ve yayıncıların listeleri denenerek oluşturulmuş bir sıralamadır.

    umarım inventory düzenlerken fikir konusunda yardımcı olabilmişimdir.

    platform: playstaion 4

    psn için yeşillendirebilirsiniz.
  • ilk defa açtığımda kanser eden oyun. dakka başı ölür mü bi insan.
  • gününün çoğunu fps oyunlarına ayırma lüksü olan , tabiri caizse oyun manyağı olan ve özellikle nickinin sonu tv ile biten muhtemelen stream yaptığı için kill alarak ego ve takipçi kasan streamerlara özel sunucu açması gereken oyun.

    bunun sebebi ise çok hızlı gelişilmesi ve tüketilmesi. ayrıca aim konusunun çok önemli olması ve takım olma olgusundan daha önemli de olabilmesi.
  • yayıncılara özel kanal açmaya gerek yok. dereceli sistem gelmesi gerekiyor. biz günde 1 saat oynuyoruz, karşıya gelen adam günde 7-8 saat başından kalkmıyor oyunun. zaten işten güçten zar zor ayrılan süre de keyifsiz geçiyor.
hesabın var mı? giriş yap