şükela:  tümü | bugün soru sor
  • bir sinema salonu zinciri.

    özdilek kuruluşu imiş.
  • büyük prodüksiyonlu filmleri türkçe dublajlı yayınlamazsa ölecek hastalığına yakalanmış bir sinema salonu zinciri.

    (bkz: sinemada dublajlı film izlemek)
  • levent'deki yeni açılan özdilek'de çok kaliteli hizmet veren sinema zinciri. salonlar geniş,ferah ve temiz, koltuklar rahat, personel gayet kibar, film öncesi reklama boğmuyorlar en önemlisi diğer sinema işletmeleri gibi. pek yakında hemen başlamıştı mesela söylenen saatte. 10 üzerinden 10 veriyorum. umarım yeni açılmış olmanın etkisi değildir, hep bu şekilde devam eder böyle.
  • levent'te özdilek park içindeki berbat sinema. 5-6 salonu var, hepsi de geniş bir evin salonundan hallice, sinema perdesi ise barkovizyon tadında, ilk defa bu kadar küçük bir sinema perdesi gördüm. salonların akustiği berbat, sesler evde televizyon seyreder hissi veriyor. bu arada film başladı, ışıkları kapatmayı unuttular, ön koltuktan bir genç bağırdı da ancak kapadılar. burada sinemaya gideceğinize evde dvd seyretmek daha akıllıca olabilir.
  • özdilek park içindeki öğrenciye 1 (bir) tl indirim yapan sinema. dalga geçiyolar sanırım.

    not: öğrenci değilim.
  • nasıl 10 üzerinden 10 verdiniz lan buraya. en ön sıradaki koltuklarla perde arasında 1.5 metre var. karşılılıklı konuşan 2 kişinin sahnesini izlerken pinpon maçı izleyen kedi misali bir sağa bir sola bakmak zorunda kalıyorsunuz.

    berbatlıkta cinemaximumla kapışır.
  • eskişehirdeki sineması gayet güzel olan salon 7 tl lan öğrenci her seferinde çantaya stok yaparak giriyorum iki kez boş salon açılmıcak kimsenin gitmediği filme tek girdim diye salon açıldı ucuz mısırını dışarıdan alabilirsin yüksek ratingli filmler büyük salonlarda zaten ses çok kaliteli değil ama geri kalanı gerçekten çok iyi pardon 3d sistemi çöp ne kullanıyorlar bilmiyorum ama yazılar ve filmdeki 10-15 saniye dışında her şey olduğundan bulanık gözüküyor ve 2d altyazılı 3d filme sakın gitmeyin boşuna para israfı olur deadpooşa gitmezsem bu yüzden gitmem
  • levent özdilek park'taki salon 2'sini beğendiğim sinema salonu. yukarıdaki arkadaşlar çok küçük demişler onlar diğer salonlar galiba, salon 2 dolby atmos ses sistemli ve gayet büyüktü. (kötü kedi şerafettin'i izledim)

    bu arada en başta söylüyorlar, en fazla 10dk reklam veriyorlarmış prensip olarak. o da süper.

    özellikle bilet fiyatı için tercih etmiştim, salonu ve şu 10dk reklam olayını da sevdim., pazartesi ve çarşamba halk günüymüş 10tl verdim ben. diğer günler de 12 tl falandı galiba. cinemaximum'a baktım hafta içi bile 21tl diyor öeh. alternatif olarak düşünülebilir ama önce internetten salona bakın çok küçükse gitmeyin madem*
  • cinemaximum gibi reklam arası film oynatan işletme yerine, burada film izlemek hertürlü mantıklıdır. salonları ufaktır ama ses sistemi gayet yeterlidir.
    kocaman terası da bonus.
  • bugün gittiğim ve gittiğime gideceğime pişman olduğum sinemadır. sanırım sesi ölçüsüzce açmanın en kaliteli sesi yarattığını düşünen insanlar tarafından yönetiliyor. hayatımda ilk kez bi filmi kulağımda kulaklıkla izledim (ki yine de gereğinden fazla gürültülüydü) bundan daha az gürültülü gece kulüplerinde bulunmuşluğum var benim yahu. çıkalı 3-4 saat olsa da hala başım ağrıyor.