şükela:  tümü | bugün
86 entry daha
  • başlığın ilk sayfasına link eklenmeli.
  • likeladığımda 400k küsürdeydi
  • elon musk'ın paylaştığı resim normalden fazla like alınca dikkat çekecek ve bir şekilde bilmeyen gavurlar kimmiş ulan bu mustafa kemal diye araştırıp, öğrenecekler, yani mustafa kemal'i dünyaya tanıtacağız gibi bir amaçla mı başlatıldığını merak edip bakmamla, "atatürk'e bağlılığı göstermek için" yapıldığının söylendiğini görmemin bir olduğu kampanya...

    olsaydı ile yaşasaydı ile analiz yapılmaz tabii ama, isterdim ki bir seferliğine metafiziksel bir şeyler olsun ve gazi mustafa kemal ebedi istirahatgahından kalkıp "yapacağınız işi" nidasıyla bir tokat aşk etsin suratınıza...

    resimde yazdığı gibi cephede kaburgaları kırılan, buna bağlı akciğeri yırtılan, tek gözünü savaş meydanlarında kaybetmiş, yani gaza eden ve gazi olan, yani savunan ve saldıran, yani kurşun sıkan ve kendisine kurşun sıkılan bir adama olan bağlılık, instagram'da like atarak gösteriliyor. like atan kişilerin önceki beğenilerine baksan*, bir mustafa kemal resmi, bir araba resmi, bir afedersin göt resmi... yazık... vallahi yazık...

    savaşlardan yaşayamadığı gençliği aşkına adamı rahat bırakın. yattığı yerde rahat uyusun...
  • marshmallow pişirdiği video 1,5 milyon
  • marshmallow pişirdiği videonun görüntülenme sayısı 1,5 milyondur.beğeni sayısı değil.
  • 907209'ncu kalp ile katkımı sunduğum şukela eylem.
  • an itibariyle 925 bin like'a ulaşmıştır.
  • kendi imkanlariyla gayet istikrarli sekilde artmaktadir. troll paylasimlar gibi abuk subuk seylere istenen bir milyonlarla bunun bi alakasi yok o yuzden salak salak konusmayin. onun bu paylasimi sayesinde dunya capinda googleda ataturk aramalari tavan yapti bu sayede ataturku tanimayan bir cok insan onunla tanisti. bugunlerde bu ulke adina gurur duyulacak bir avuc nedenimiz varken en buyuk gurur kaynagimiz ataturke siki sikiya sarilmaliyiz.

    butun bunlari bi kenara koyarsak bir milyon like a ulasmasi ulasmamasindan daha guzel bu net.
8 entry daha