şükela:  tümü | bugün soru sor
88 entry daha
  • başlığın ilk sayfasına link eklenmeli.
  • likeladığımda 400k küsürdeydi
  • marshmallow pişirdiği video 1,5 milyon
  • an itibariyle 870 binlere ulaşmıştır.
  • tanım: saçma sapan kampanya.
    varsın yazar olamayayım. yahu mal mısınız? bu yabancı okşayınca göt kalkması nedir? adam şimdi yalar da yalar. ülkenin doğusundan batısına aydınından çomarına; kendi vatandaşını siklememe yabancıyı el üstünde tutma politikası var. açın instagramı atıyorum bi pop şarkıcısına soru sorun siklemez, ama biri ingilizce sorunca cevap yazar. neden? ooo yabancı yalayalım. yutub işine giren her mal koşa koşa turkish cart curt reaction videosu çekiyo neden? adam biliyo bilgisayar başında çöp çöp iş yapmak dışında başka birşey yapmayan 40 milyon hıyar var. farm babam farm farm babam farm...üstünüzden pr para et göt bok ne varsa kasıyolar. ha neden bu oluyo derseniz bence bi eziklik sendromumuz var. şimdi kendimiz herhangi bişeyde iyi olup olmadığımızdan emin olamıyoruz, dışardan biri diyince adamın vasfına bakmadan ha tamam ben olmuşum oluyo. elon musk değil herhangi biri de olur, yeret ki doğru şekilde kitleye oyna. kenyadan biri iktidardaki malum şahsın resmini paylaşırsa bizim halkımız yine boşalır mutluluktan. artık biri bi bokunuzu övünce hemen yalamayın, ağırbaşlı durun be, azcık medeni görünelim yeter yaf yeter.
  • marshmallow pişirdiği videonun görüntülenme sayısı 1,5 milyondur.beğeni sayısı değil.
  • 907209'ncu kalp ile katkımı sunduğum şukela eylem.
  • an itibariyle 925 bin like'a ulaşmıştır.
  • kendi imkanlariyla gayet istikrarli sekilde artmaktadir. troll paylasimlar gibi abuk subuk seylere istenen bir milyonlarla bunun bi alakasi yok o yuzden salak salak konusmayin. onun bu paylasimi sayesinde dunya capinda googleda ataturk aramalari tavan yapti bu sayede ataturku tanimayan bir cok insan onunla tanisti. bugunlerde bu ulke adina gurur duyulacak bir avuc nedenimiz varken en buyuk gurur kaynagimiz ataturke siki sikiya sarilmaliyiz.

    butun bunlari bi kenara koyarsak bir milyon like a ulasmasi ulasmamasindan daha guzel bu net.
8 entry daha