• bir songs ohia güzelliği daha. songs ohia'nin hiçbir albumunde yer almayan bir sarkı. nerede yer alıyor bilemedim ama ben gonul telimin en ust sırasına yerleştirdim bu sarkıyı. my blood diye de bir adı var. yine kararsız kalınmış anlaşılan.
    mealinde diyor ki: anlayamıyorum seni, kimse bu kadar ugrasmıyor, sen de ugrasmasan, gül gibi gecinip gitsek. boşver onları, sevelim, sevişelim.
    böyle diyor.

on the road
    we didn't see a soul for hours
    and on the road
    you didn't say a word for hours
    to fit the mood
    to fit the mood

it sends a chill through me
    when you look at the stars and say
    you're not behaving like your blood
    is the same as my blood
    and you let the world stop trying
    you let the world give up
    and my blood runs against that kind of blood

the name of this place
    you speak it like question
    you speak it like a sentence all in itself
    it tells us how the world has merged in places
    with the dark

it sends a chill through me
    when you look at the stars and say
    you're not behaving like your blood
    is the same as my blood
    you let the world give up
    and my blood runs against that kind of blood

nobody tries that hard anymore (x4)
  • allahim bu sarkilar neden beni buluyor dedirten sarki, tek basina playlist yapilir, gece beklenir, alkol alinir sigara ile birlikte ufuga bakaraktan icilir.
    (bkz: erkek adama regl semptomlari yaratan gruplar)
  • ing. kimse artik o kadar ugra$miyor, cabalamiyor..

herkes kirgin, yilginlik diz boyu. herkes sevmi$ligin bedelini odemi$, %17 kdv ve %25 ozel ileti$im vergisiyle birlikte.
    ne ozel olanin, ne de ileti$menin keyfi kalmazken, elbette i$ sevmeye gelince bahanemiz olacak, "nobody tries that hard anymore".

masturbatif bir dunyaya cocuk getirmek istemiyorum, tum korkum ve paradoksum budur sozluk..
  • gece gece beni ağlatmak için büyük bir çaba harcayan şarkı. basın titreşimlerini beynimde hatta tüm vücudumda hissederken ben, jason molina usul usul haykırıyor. her zaman yaptığı gibi.
  • 2001 tarihli mi sei apparso come un fantasma albümünden çıkan, böğüre öküz oturtan songs ohia şarkısı.
hesabın var mı? giriş yap