• 1960 tarihli, gönül yazar'ın başrolünde oynadığı ilk film. yazar, filmin etkisiyle 60'lar ve 70'ler boyunca taş bebek olarak anılmıştır.
  • ferman akgül ve teoman'ın da eşlik ettiği, göksel'in son albümünde* yer alan harika bi şarkı.

    (bkz: sözlerini de yazayım tam olsun)

    tek bi derdin var: kıyafet
    hayatın hep ziyafet
    peki nerde kaldı zerafet
    affet beni ama sözlerim ağır olacak
    iki dakika sabret
    beyninin içi çok boş
    kurduğun hayaller hep bomboş
    sokaklar da pahalı olsa
    olur musun bizimle sarhoş?

    boşver kılıfımı boşver
    benim içim güzel
    boşver süsü püsü boşver
    sade sade bana gel

    ince iş yürümek yüksek topuklarda
    adımlarım karışır
    çok geç kalmışım
    kimi beğendiysem bütün hakkı saklıdır

    bir anda dağılmış başım
    nefesim akmış boğazımdan
    her yerde adım varmış
    o yüzden okumuş yazmış dünyam
    ne çığlık ne sessizlik çare olmuş
    ama aşık olunca arada
    başkalarının gözleri kimin umrunda?

    boşver kılıfımı boşver
    benim içim güzel
    boşver süsü püsü boşver
    sade sade bana gel

    kelebekler şahaneler
    ama her bahar kışa bürünür
    taş bebek değilim melek de
    ama aklım iyi çalışır

    boşver kılıfımı boşver
    benim içim güzel
    boşver süsü püsü boşver
    sade sade bana gel
  • göksel'in yeni albümü "ay'da yürüdüm"ün en güzel şarkısı. ferman, göksel ve teoman'ın beraber sözlerini yazdığı ve müziklerini yaptığı şarkının yaz aylarının en gözde şarkılarından biri olması muhtemel. şarkıdaki eletro gitarı da manga'dan yağmur çalıyor. göksel, ferman ve teoman'ın vokallerinin ne derece birbirine uygun olduğu ve bu üçlünün bir arada dinlenmesinin kulağa çok hoş geldiğini de belirteyim.
  • abuk olmuş şarkı* teomanın söylediği kısım ve söyleyiş tarzıyla şarkının geri kalanı arasında bir alaka bulana veya getirene yüz bin lira veriyorum!
  • çok güzel şarkı ve artık klipli..
    http://www.youtube.com/watch?v=q1wlrtzhhak

    "kimi beğendiysem bütün hakları saklıdır"
  • sozlerine dikkat etmeden gecilmemesi gereken sarki.
    birisi icin "dis guzellik degil ic guzellik onemlidir" klisesi kulllanildiginda ilk aklimiza gelen kisinin aslinda dis guzellige sahip olmadigidir. sarkida dis guzellige fazlasiyla sahip olan ve onem veren birinin "bosver susu pusu benim icin guzel" diyor olmasi da bu kliseyi yikan bir durumdur. ayrica dis guzelligine onem veren kisilerin de yargilandigini ve rahatsiz olduklarini (hakli olarak) cikarabiliriz. kilifi bosvereceksek neden sadece "guzel" olmayan kiliflari bosverdigimizi sorgular, "guzel" olan kiliflari da bosverebilecegimizi farkeder ve aydinlanabiliriz.
  • yarabbi şükür faciasının etkilerini silmeyi başaran güzel şarkı. ayrıca haddinden fazla güzel hatunlar içinde kullanılan sıfatlandırmaymış 1970'li yıllarda artık taş hatun var daha bizden jenerasyon itibariyle.
  • taş devrinde kız çocukların en fazla sevdiği oyuncak.

    erkekler ise tabiki taştan araba seviyor.
  • adnan oktar'ın gözüne kestirdiği son tür olarak dikkatleri çekmektedir. maşallah.
hesabın var mı? giriş yap