şükela:  tümü | bugün
  • öncelikle selamlar bu entry değerine ulaşığı anda kendini yok edicektir.
    arkadaşlar, dostlar, romalılar..
    bugün saat 19.30 - 20.00 sıralarında zafer plazaya gittim. zafer plaza starbucksı bilen bilir 2 kısımlıdır bi üst kısım birde alt kısım vardır. üst kısımda duvar dibi meşhur iken alt kısımda bank en gözde yerdir. ben içeri girdim fakat ortalık tıklım tıkış. bırakın boş masayı oturucak sandalye yok. ben masalar boşalsın diye ayakta beklerken şansa orda olan bi arkadaşımı gördüm ve yanına gittim. bu arada arka masada az önce benimle masaların boşalmasını bekleyen başka bi hatunu daha gördüm. ne şanstır ki arkadaşlarımın arkasına oturmuş. ben masaya oturdum sigaramı yakarken benden çakmak istedi. işte o anda gözgöze geldik. o ne güzel bir sigara yakış o ne güzel bir çakmak tutuştur. sigarayı yakarken çakmağı çaktığı parmağı sanki benim vucudumdaki en köhne yerlere masaj yapıyo gibiydi. kısa kesiyorum. aradan 15 dk geçti arkadaşlarım kalkıcaklarını söylediler ve kalktılar. bendebu güzel hatunu gören açıya oturdum ve hafiften göz göze gelmeyi kovalamaya başladım. arada gözgözede geldik . o anda diyorum ki ben sigara yakmıycağım çünkü bu hatunda çakmak yok o sigarasını yaksın onunla yakıcam. bu yüzden çakmağı elim aldım oynuyorum. sonra bu sigarasını çıkardı ve bana baktı. eli ile çakmak işareti yaptı. o anda sanki bütün benliğimi ona verebilirdim. ona o çakmağı verdim sigarası içti ve 5 dk sonra gitti.
    benim gözlerim yola bakakaldı. içimden ayrılık şarkıları söyledim ama nafileydi.
    bunu neden böyle hikaye kıvamında yazdığıma gelirsek çünkü kısa kesersem kimse okumaz ciddiye almazdı. arkadaşlar bu hikayeyi, bu acı çekişi arkadaşlarınıza dostlarınıza anlatın. anlatın ki benden bugün 2 kez çakmak alan o küt saçlı zafer plaza starbuckstaki o güzel hatun bana ulaşsın. biliyorum bana ulaşıcaksın. ulaşamazsan bile rüyalarımdasın..

    not : yeşillendirir misiniz be çünkü lütfen olsun böyle bişey.
  • özet: çakmak isteyen bir kız. ardından ondan etkilenip, çakmak isteyen bir yazar.
  • sıçtığımın sözlüğünde kimse starbucks yazmayı bilmiyor mu aq?
  • sigaramı yakarken benden (bkz: çakmak)istedi. işte o anda gözgöze geldik. o ne güzel bir sigara yakış o ne güzel bir (bkz: çakmak) tutuştur. sigarayı yakarken (bkz: çakmağı) (bkz: çaktığı)parmağı sanki benim vucudumdaki en köhne yerlere masaj yapıyo gibiydi.

    bilinçaltı :
    (bkz: ben kıza çakmak istedim)

    ey türk kızı birinci vazifen abazan türk erkeğinden korunmaktır.

    çakmağa odaklan çakmağa.
    http://galeri.uludagsozluk.com/…e-odaklan_32283.jpg
  • aşk acıdır, acıtır.

    hayatın gerçeği : ancak onunla yatarsan bir bok olmadığını anlar ve iyileşirsin.
  • zafer plaza nere lan
  • yazar arkadaşa hayatta başarılar diliyorum.
  • kardeşim böyle başlık açacağınıza gidin o anda konuşun, tinder mı lan burası .