şükela:  tümü | bugün soru sor
  • arkadaşa instagram verin fotoğraf paylaşacak
  • pikap bu noktada olayın bokunu çıkarmak oluyor işte. koy oraya spotify, bok mu var her şeyin nostaljik olanını tercih ediyorsunuz yani?

    edit: ayyy, haspam. gelmiş bana lossless audio muhabbeti yapıyo. hee, dağ evine hi-fi kurduk; uncompressed vinly master kaldı ahahah. olm sağda solda bir şeyler okuyup “bu işin piriyim” ayağına satmaktan vazgeçin ya. 128kpbs 2 megabaytlık mp3’ü, cubase’den .flac export alıp 400 megabayt yapıp itelesen “ayhh, flac, kayıpsız dinliyorum ben, mp3 bok” ayağına gezer; hâlâ şekil derdinde kıro.
  • okurken bile sıkıntıdan uyuyakaldığım kombo. ben kitap okumayı çok severim mesela, ama böyle şovlardan hoşlanmadığım için kimseyi inandıramıyorum kitap okuduğuma lol.

    sizin yüzünüzden kitap okuma özelliğiyle birlikte şarap/ çay edebiyatı, dağ evi/ kırsal romantizmi (harbi romantizm bu da), kedi sevmek falan default yükleniyor artık bünyeye. bu başlık bir instagram fotoğrafı olsaydı nasıl bir kompozisyona sahip olurdu, onu bile canlandırabiliyorum gözümde. tam doğu ekspresini süslemelik dekorasyon*
  • sene olmuş 2019 pikap yine moda oldu ya ona yanarım. gittiğiniz yerden daktiloyla mektup yazın veya teleks çekin de merak etmeyelim.
  • bırakın bu filmlerde gördüğünüz hayatlara özenmeyi
    hepimiz hali hazırda olan işinizi bırakıp böyle bir şeye kalkışamayağınızı biliyoruz
    hemen hemen tüm plaza çalışanlarının ortak (hikayeden)hayalidir
    stoktaki odun bitince gidip iki odun kıramayacak tipler gelip güzelleme yapıyor burada telefonu elinizden alsalar 3. günün şafağında gandalf’ın elinde akıllı telefonla gelmesini beklersiniz
    kandırmayalım birbirimizi
    bu demek değil ki hayalini kurmayın banane amk hayal sizin hayaliniz de bari haftaya yapacakmış gibi yalandan yazmayın
  • pikap ne alaka diye düşünürken müzik aleti olduğunu bir entryde gördüm. benim aklıma toyota hilux gibi bişey gelmişti. şömineye odun taşımak için galiba diye düşündüm. cahillik.
  • üç günden sonra sıkılınacak aktivite.
  • şu huzur ortamının bozulmaması için özellikle sevgili kısmı eklenmemiştir.

    edit: pikap yazdık arkadaşlar pick up değil

    (bkz: pikap)
  • post modern romantik, seküler, beyaz yakalı süt kuzusu fantezisi. devamı şöyledir, + 31 + eski sevgiliye mesaj + yatağa kusma + sızma