şükela:  tümü | bugün
  • muge dagistanli ve gulsen yuksel'in, dedikoduya sabahin korunde baslamaya hazir insanlar icin hazirlayip sunacaklari yeni programinin adi. 22 subat'tan itibaren kanal d'de sabah 9.15'te yayinda olacakmis.
  • 2. sayfanın hortlamışı. kanal türk kapanınca en çok bunların gidişine sevinmiştim, gene hortladılar aq.
  • müge anlı moduna girmeden önce biraz müge anlı izlemesi gereken program. bebekleri karışan ailelere canlı yayına bağlanın çağrısı yaparken, ailelerin o anda müge anlıda canlı yayında olduğunun farkında değiller. iğrenç gıybetlerinize devam edin arkadaşım, olurunuzun dışına çıkıp rezil olmayın.
  • kanal d de yayınlanan bir magazin programı.
    gerçekten bu iki sunucuya ben tahammül edemiyorum, hadsizliklerine, patavatsızlıklarına. magazin programı değil mi kardeşim sunduğunuz program? neden birden müge anlı gibi öldürülen kadının ablasını kim bilir nasıl telefona bağladınız, ''nasıl oldu?'' ''nasıl haber aldın?'' ''ayy daha yeni kanseri atlatmıştı değil mi?'' diyerek acısına acı katabiliyorsunuz? yahu yakınını kaybetmiş bir insana böyle saçma şeyler sorabiliyorsunuz? ayıp yani. siz de para kazanabiliyorsunuz bu ilkede ya bize yazık asıl.
  • kerimcan durmaz çıktı diye izliyorum şu an. inanılmaz rezalet bir program bu ne kuscam şimdi. yavrumcaazın kulisteki güzel tatlı heyecanı söndü yemin ediyorum ya gerdiler gül gibi çocuğu. sürekli para konuşuldu ama sürekli, nasıl darladılar oha. banu alkan'ı pohpohlayan, sürekli öven iki cadı kadın o kadar boş yaptılar ki re zil lik. küçük çocukla sevimlilik points toplamaya çalışan cadılar kerimcan'ı kenara ittirdiler resmen. bi süre sonra twitter'ı kontrol eden saçı toplu at ağızlı kadın kerimcan'dan bahsedildiğini görünce sahte sorularla konuşturmaya çalıştı ama çocuk güzel güzel anlatırken muhabbet yine ne kadar kazandığına geldi. paraya tapışınızdan iğreniyorum, iğrençler iğrenci çamur bir program, bunu izleyenin kafasını sikeyim sözlük.
  • iddia ediyorum bu topraklarda görüp görülebilecek en seviyesiz, kezban, paraya tapan, cimri, kıskanç kadın bu programı sunan ikilidir.haberlerine konu yaptıkları insanların güzel ve zenginken bir de mutlu olmasını hazmedemezler.tuba büyüküstünle onur saylakın boşanma haberini ilk gün resmen göbek ata ata verdiler

    şu an da boşanmanın sebebinin ikisinin de bu sezon dizi çekmesi olduğunu anlatıyorlar.tuba bölüm başı 120bin onur 30bin alacakmış bu durumda geri çekilmesi gereken kişi onurmuş

    pelin öztekinin ayrıldığı nişanlısıyla barışma haberini verecek.pelin zayıflayınca sadece kıyafetlerini değil sevgilisini de değişmişmiş.yeni biriyle beraber olsa bile böyle hadsizce bir yorum yapılabilir mi

    bir de bu kezbanların aktif olarak mesajlaşamadığı ünlülere daha bir nefreti vardır. görece ulaşılamaz bunları muhattap almayan kişilere olan garezleri bariz belli olur. bi ara en büyük hobileri adını feriha koydum bittikten sonra emirin anasını oynayan kadınla manyak gibi hazal kayayı çekiştirmekti. kız bunları muhattap almadıkça bunlar coşuyordu
  • bu sabah sinan çetin ve oğlunu yerin dibine gömerek onlarca haber programının yapamadığını yapmıştır. helal olsun onlara bana bir magazin programı hakkında entry girdirdiler.
  • harun kolcak konuk oldugu icin ilk defa izledigim program. fakat adam kirgin degilim, hayati olumlu yasamak istiyorum dedikce "hastaneye gelmeyen oldu mu , aramayan oldu mu, kimler sizi uzdu" diye sacma sorular sormaya devam ediyorlar. yav adam ölumden donmus, gelmis oraya diyor "herkese sevgi besliyorum", hala kavga derdindeler. beni baydi izlerken harun kolcak iyi kalkip gitmiyor. yok ya gidip belgesel izlemeye devam ediyim en iyisi.
  • her konuşmalarından kötülükle beslendikleri belli iki itici kadının sunduğu program. bir kaç kez denk gelip izledim. ünlülerin eleştirilecek bir yanlarını bulduklarında acaip mutlu oluyorlar ve olayı uzattıkça uzatıyorlar. televizyona çıkıp milleti yargılama hakkini nerden buluyorlar acaba. seviyeli olduğu surece magazini takip ederim ancak bunların yaptığı magazin yapmak değil kötülük saçmak.