• --- spoiler ---

    zamanında yabancı şarkılara türkçe söz yazanlara karşı haklı bir tepki var filmde.
    bu sebepten, ilk şarkılarının kaydını dinletmek için atraksiyona girdikleri sahnede sanki fecri ebcioğlu'na da hafifden bir giydirme mevzusu var.

    --- spoiler ---
  • hakkında yazılmış güzel bir eleştiri.

    unutursam fısılda.
  • (bkz: notebook)
  • (bkz: #46677328)
  • çemberimde gül oyadan beri çağan ırmak'ı takip eden biri olarak söyleyebilirim ki bu film olmuş.tam bir çağan ırmak filmi olmuş ama kendini tekrar etmiş mi?evet etmiş.riskli bir iş yok ortada.çağan ırmak yine bildiği sularda.

    --- spoiler ---
    ben bu filmde çemberimde gül oya dan çok şey buldum.belki çemberimde gül oya'yı onlarca kez tekrar tekrar izlediğimden yaşadım bu durumu, bilemiyorum ama yaşadım.hatice diğer adıyla ayperi karakterinin kasabadan şehre gidip şarkıcı olma serüveni bana çemberimde gül oya'daki canan'ı anımsattı.evet;canan'ın serüveni de karakteri de bambaşkaydı.istanbul'da yaşadığı sürecin istanbul'a gitme sürecinin ayperi'yle alakası yok tabi ki.hikaye bambaşka burda.zaten benim benzettiğim tam anlamıyla hikaye değil,genel tema.çemberimde gül oya'da kasabadan şehre gitmek için hayaller kuran canan vardı burda ise kasabadan şehre gitmek için hayaller kuran,şarkıcı olmak isteyen ayperi var.

    bu günümüzden geçmişe dönme işi de çağan'ın ustalıkla yaptığı bir iş .bu adamın 70lere zaafı olduğunu düşünüyorum ve iyi ki de var diyorum.bu sayede çok güzel yapımlar çıkıyor ortaya.burda da günümüzden geçmişe geçişi kullanmış bence çok da başarılı bir şekilde kullanmış.

    benim en çok benzerlik kurduğum durum tarık öldükten sonra ortaya çıkan mektup ve beste.ben bu mektubu biliyordum çünkü.mehmet'in yurdanur'a yazıp kitabın arasına koyduğu mektuptan biliyordum.burda da aynı durum söz konusuydu.mehmet öldükten sonra yurdanur'un bulduğu mektup ve tarık öldükten sonra ayperi'nin bir şekilde bulduğu mektup...tabi ufak tefek farklılıklar var,olmalı da zaten ama genel olarak fazla andırıyordu sanki.özellikle de mektup sahnesi.ben iyice düşünsem daha bir çok benzerlik bulabilirim.ama zaten adam 'ben kendimi tekrarlamak istemiyorum' modunda yapmamış ki bu filmi.beğenilsin,izlensin,akılda kalsın diye yapmış -ki öyle de zaten.bence müthiş bir film.izleyeceğiniz zaman pişman olmayacağınız bir çağan ırmak filmi.
    --- spoiler ---
  • (bkz: #46677829)
  • müzikleri, kostümleri ve mükemmel oyunculuklarla hem göze hem kulağa hitap eden süper film. gidilmeli, görülmeli.

    --- spoiler ---

    evde kayıt yapmaya çalıştıkları sahne çok eğlenceli.

    --- spoiler ---
  • ağla ağla şiştim. artık en yakın arkadaşlarım bile benimle sinemaya gelmek istemiyor.
  • ya o diil de..
    kenan dogulu'nun..
    valla son donem albumlerinde pek oyle rastlamadigimiz olcude guzel sarkilar verdigi film..

    olm kenan..
    senin son yillarda misal şu ayarda kac sarkin var da ona buna dagitiyosun arkadas?..
    taş gibi duzenlemeyi bile kendi yapmis bi de..
    ulan sen pamuk 'tan beri böyle bi şarki yaptin mi kenan?
    ..
    teallam ya..
  • vizyona yeni giren güzel bir filmdir.

    aslında filmler hakkında pek yorum yapmayı sevmem. sinemayı çok severim ve beğendim aktör ve yönetmenlerin filmlerini hep sinemada izlerim. bazen benim hiç beğenmediğim bol ödüllü filmler de denk gelir,bazende çok beğenirim ama eleştirmenlerden zayıf not alır.

    bence bu filimin en can alıcı noktası müzikleri olmuş. kenan doğulu beklediğimden çok daha iyi bir iş çıkarmış. oyuncular ve çekim kalitesi çok başarılı buldum. hatta memati karakteri ile aklımda yer eden ve başka hiç bir role kafamda oturtamadığım gürkan uygun bile bu filimde farklı bir oyunculuk sergilemiş. ayrıca ışıl yücesoy gibi bir oyuncuyu tekrar izleme fırsatı vermesi bile filme artı bir değer katmış.
hesabın var mı? giriş yap