şükela:  tümü | bugün
  • the vanishing of ethan carter'ın bu zamana kadar anılmadığı bir başlık. bazen bir tabloya bazen de gerçek bir doğa manzarasına bakıyormuşsunuz havasında.

    özellikle aydınlık ve karanlık orman bölgeleri arasında geçiş, aydınlık yerlerdeki büyüleyici güzellik ve karanlık yerlerin tekinsiz havası, mükkemmel bir kontrast oluşturuyor oyunun genel atmosferinde.

    örnek1

    örnek2

    örnek3

    örnek4
  • uzaklara dalıp gidersin
    (bkz: call of juarez)
  • call of duty 2'nin multiplayerında spectator modundayken çok sık yaptığım sanal gezinti.
  • gta v'de sıkça yaptığım bir eylemdi. holywood hills tepelerine arabayı çeker.. bir amsterdam açar meleklerin şehrini izlerdim gece ışıl ışıl.
  • (bkz: skyrim)
    whiterun dolaylarinda gece gökyüzü ve winterhold'da ki kuzey isiklari gorulmeli!
  • eski topraklar buna ilk 1998'de unreal ile şahit oldu.
  • final fantasy xv in her açtığımda gerçekleştirdiğim eylem.
    her seferinde müthiş detaylar keşfetmeme sebep olan durumdur.
  • hidden object oyunlarinda öyle eşsiz mekanlar ve müzikler oluyor ki sahnelerin daha sonra seyretmek ya da karakalemini çizmek için ss.ini aliorum, bilgisayarda oynuyorsam görüntü kaydediyorum artı muziklerini de indiriyorum. play listimin ve galerimin çoğunu bunlar oluşturuyor.
  • dark souls'ta bunun yeri baskadir. manzaranin basinda cogu kez bir ''great view'' ya da ''praise the sun'' yazisiyla insan mutlu olur. oyunun icindeki yalnizligi o mekandaki guzellik ve diger insanlarin bunu gordugunu belli etmesiyle asarsin. derken manzaranin biraz daha yakinindan bakmak istersin ve ''you died''.
  • bilgisayarda değil ancak ps4'de uncharted 4 oynarken sürekli yaptığım eylem. öyle inanılmaz yerler tasvir etmişler ki rüyalarıma bile girdiği olmuştur.