• ilk yarısını izledikten sonra kız arkadaşımla salonu terk ettiğimiz film. kenan imirzalıoğlu da olsa vasat senaryo içerisinde yok olabiliyorsun.

    tanım: tüm olayların cingöz recai'nin planlarına göre gerçekleştiği, toz pembe hırsızlık hikayelerinin anlatıldığı film.

    puanım 3/10.
  • celal ile ceren filminin bile en azından giriş, gelişme ve sonucu vardı bu filmde bu da yok. buna sanki onur 10 gün içerisinde ne yapıyorsan yap acil yetiştirmemiz lazım arada meryem uzerli'nin göğüslerini vurgula hadi aslanım tarzı bir film olmuş.

    erşan kuneri'yi yönetmenliğe koysan en azından daha iyi bir sonuç çıkardı eminim.
  • berbat ötesi bir film olmuş. hiç bir şekilde gidilmez. zamanınıza yazık. ne anlatılıyor belli değil, film başlıyor ve bitiyor hiç bir şey anlaşılmıyor.
  • bir film düşünün, sahneler mükemmel, prodüksiyon mükemmel ama senaryo rezalet ötesi olsun. biraz da aralara anlamsız sahneler ve mantık hataları serpiştir. aha o film bu film.
  • belki benim cahilliğim ama yakın plan esnasında kameranın sallandığı bir çekim tekniği mi var? filmde bir çok sahnede kameranın sallanmasından ötürü (hayır, sarhoş değildim) dikkatim dağıldı.

    genel olarak yorumum: sinema konusunu bilemem ama çok güzel tv filmi olur bu senaryodan
  • lan herşeyi her bir konuyu, rengi, kadrajı, kurguyu ve efekti kenara bırakın hepsini lan! kodumun dallama yapımcıları en sonunda sağdan soldan aleni aşırma ve esinlenme eserler yerine zengin ve geniş edebiyatımızı kullanmaya başladılar hemde sinema filminde bu harika bir gelişme. sikimsonik dizilerde ekleme hikayelerle romanların ağzına işemeli sıçmalı ayin yapmaksızın revize etmek üzere ülkemie mal olmuş eserlerden bir tanesinin kullanılmaya başlanmasından bahsediyoruz. bu gerçekten harika bir şey.
  • seyirciyi turk sinemasina kusturdunuz.. sizin yuzunuzden onumuzdeki birkac sene turk filmine gitmem.
  • -evet arkadaşlar. 10 tane film, bir sürü dizi çektim ama yakın planda tripod kullanmak, montajda eis kullanmak aklıma gelmedi. ondan yakın planda kamera sallanıyor.

    onur ünlü
  • yorumları okuduktan sonra sinemada izleme isteğimin tamemen bittiği film
  • buradaki mesele şu. toplumun genelindeki yaptığı işe tutku duymama, sırf para kazanmak için devam ettirme ve köşeyi dönme çabası sanatçılarda da baş gösterdi. durum bundan ibaret. roman yazanlar bile 1 milyon satsam tanesi 5 lira kardan 5 milyon eder diye düşünüyor artık emin olun. ama ben zerrece suçlamıyorum bu insanları. hepimiz dolar bugün kaç lira diye bakarken onlar bir sahnenin çekimini 3 gün düşünsünler demiyorum. bu haksızlık olur. herkes ekmeğinin peşinde. sonuç olarak kötü film ama iyi para bırakır gişede. başarılı yani. sen yapımcı olsan sen de başarılı bulurdun kendini doğru söyle.
hesabın var mı? giriş yap