şükela:  tümü | bugün
  • 1972 kışına ait görüntülerdir.
    bilen bilir, hatasıyla sevabıyla muhteşem bir filmdir alın yazısı
    cuneyt arkin' in en cüneyt olduğu zamanlar.
    karizmasını anlatmaya kelimeler yetmez.
    meşhur ayakkabıları ayağa geçirme planlarından biri cekiliyor, final sahnesindeki.
    istemi betil'li istasyon sahnesi yani.
    vizörüyle görüntülenen yönetmen rahmetli orhan aksoy
    videonun devamındaki türkan şoray görüntüleri de dönüş filmine ait sanırım.
    yesilcam'in kamera arkasına ait görüntülerin nerdeyse yok denecek kadar az olduğu goz önüne alınırsa, şu kısacık video bile çok değerli bence.
  • türkan şoray sen ne güzel bir kadınsın dediğim görüntüler.
  • türkan şoray'ın o içten ve samimi gülüşlerini de içeren videodur.
  • dizi ve film sektöründe çalışanlara verilen ücretlerin aynı kaldığını gösteren videodur aynı zamanda.*
  • yıllarca türkan şoray'ın aslında çirkin bir kadın olduğunu savundum durdum. bu görüntülerle koca bir ömrü boş bir düşünceye adadığımı görüyorum. böyle bir gülüş yok.
  • 1:27'deki yaşlı dedenin gülüşü bakışı herşeyi özetlemiş.
  • görüntülerde, cüneyt arkın'ın , atatürk'ün karizmasına en yakın insan olduğunu gördüm. nasıl bir adammış. onun gibisi ne geldi gelecek.
  • türk sinemasının gelmiş geçmiş en karizmatik+yakışıklı erkek oyuncusu ile en güzel kadınının rol aldığı bir filmin kamera arkası.

    edit: eylul firtinasi düzeltti, aynı filme ait değilmiş görüntüler. cüneyt arkın ile türkan şoray'ın farklı farklı filmlerinin kamera arkasını birlikte izlemişiz.
  • cüneyt arkın'da dağ gibi adammış yanındakiler cücük gibi kalmış vay be.
  • cüneyt babanın en iyi filmlerinden birine ait görüntülerdir.

    son delikanlı gibidir bu filmde cüneyt arkın.