6054 entry daha
  • bir de mervenin iticiliği ile ilgili anket acun. yüzde doksandan asagi çıkarsa bi daha yorum falan yapmam.
  • turabi ve nagihan yokken yarışmanın zevki gitti gibi.. batuhanda ben buraya neden geldim havasında hala. acun nagihan dönmeyecekse turabiyi geri getir yoksa uzun vadede reytingler düşer..
  • çok sıkıcı oldu artık. nagihan dönmüyorsa önce birleşme partisi yap, (hobaa hepiniz birlşemeye kaldınız hadi bakalııııım diye, birleşmeye kalınca ne oluyorsa o da ilginç) ekspres eleme sistemiyle hem mavi hem kırmızı takımın çer çöplerini ekspres şekilde oyun oynatmadan istanbul'a gönder. elenen kişi sayısı kadar hafta eleme olmadan karşılaşmalar sürsün. sonunda ilk eleme haftası olan gün en kötü ortalaması olan gitsin. (eşit maç yapma kuralı şartıyla, oyun yüzdeleri sıfırdan hesaplanacak)

    pınar çöpüyle aysu çöpünün milyon yıl süren oyununu izlemekten gına geldi. zaten ada hayatı da yok. sanırım dinozorların nesli aysu dinozoruyla pınar dinozorunun oyununu izlerken tükendi.

    hızlı hızlı 6 kadın, 8 erkek kalsın izlenebilir bir şeyler olsun.

    seda, aleyna, yağmur, damlacana, nefise, merve.

    ogeday, poyraz, yasin, furkan, yemre, hilmi, atakan, batuhan.

    takımları da yazayım

    a takımı (seda, merve, yağmur, poyraz, yasin, yemre, atakan)

    b takımı (nefise, damlacana, aleyna, ogeday, furkan, hilmi, batuhan)

    gerisini hızlıca ele bitsin gitsin valla sıktı.

    ada hayatı izlemek istiyoruz, vermiyorsun,
    karşılaşmaları izleyin diye dayatıyorsun bir karşılaşma bir milyon yılda bitirilemiyor oyuncuların yetersizliğinden.

    ne istiyorsunuz kardeşim ne istiyorsunuz? her gün olay çıkarıyorsun izlensin diye ne istiyorsunuz?
  • hilmicem'e karşı olan sempatinin sebebi nedir halktaki henüz ben cozemedim.kac yıl olmuş hala büyümemiş vücudundaki bütün uzuvlar bağımsızlığını ilan etmiş vaziyette.eller kollar el ense hepsi ayrı ayrı büyük buyuk hareketler halinde. onu izlerken çok heyecanlı olaylı bir an varmış gibi yoruluyorum.sonra geldiğinden beri sayı almıyordu son birkaç oyunda iki sayı alınca sesi çıktı ha onlari da furkandan aldı.kalkip göğsünü gere gere daha ogedayi seçtigini goremedim.neymis bir de %50 imis kırmızının erkeklerinin ogedayla kazanma ihtimali. sonra bir de bu yetmezmis gibi bu düşüncesini bozok'un tesadufen 3500 yilda bir aldigi sayiyla ornekliyor.komik çocuk seni.atakan ise cesur ve kararlı yenilmek olsada isin ucunda ogedayi alıyor ısrarla ve kilpayi ya da aşırı heycandan kaybediyor aradada yeniyor.atakan'in neden sıfırdan gelip zirveye çıktığı anlasildi.neydi efendim cesaret korkmamak değil korktuğun halde üstüne gitmektir.atakan tam bir cesur adamin ruhunda var .hilmi ise zamanında kazanmış olduğu sempati tatlı çocuk argümanları ile baya bi simarmis.ben bisi goremedim olsaydı görürdüm. aksine olmamislik ve ruhi sıkıntılar görüyorum. onu sevenlerdede aynısı vardır.
  • mevzu yine mustafa kemal'e diye survivor için bir context sayfası açılsa çok yerinde olur. survivor'da yunus emre'nin ceza alması ve mustafa kemal'in potaya yazılması artık değişmeyen kural haline geldi resmen.
  • sema'yı diskalifiye ettiren pınar için karma vakti yaklaşıyor gibi görünen program.

    (bkz: survivor pınar saka'nın doping kullandığı iddiası)
  • merve'nin bayıldığı anlarda bilenler daha önce kaybettiği oyunlar sonrasında bu hareketleri yaptığını aralarında konuştu,arka plan sesinde net duydum, çok tehlikeli allah muhafaza birgün karşılıklı kahve içerken bana saldırdı diyip bi ton dayak yedirtir bu tipler, zaten mustafa kemal beni hangi saiklerle yazıyorsun diye sorduğunda yok beni kenara çekti, yok üzerime yürüdü, yok beni yok edecekti, zaten kazandığı oyundan sonra kıçını çekirge gibi sıçrarandan ne bekliyorsun..
  • düello parkur ve atışlarının acilen değişmesi lazım.
    adamlar adaya kamp kurdu herkes atış çalışıyor, kimin ne seçeceği bariz belli ve zaten kaybedince çıkacak adaylar da belli hiç heyecanı yok.
    her hafta farklı atış yada son koy ak göt kara göt o saniyede meydana çıksın ki heyecan gelsin. gerçekten iyi olan öyle anlaşılır. pınara bak her hafta alıyo kum torbasını oyunlarda yok ama düelloda king.
    bu ne böyle abi sıfır heyecan ezber bi sezon.
  • bu sezon ailesini özleyen kimsecikleri göremediğimiz yarışma. ağlaya ağlaya röp veren de yok. allah allah ne kadar ilginç.

    sms'e göre aile özlemi çeken yarışmacılar kalkıp birbirlerini sahtelikle, kolpalıkla suçluyorlar.
  • dün "burada bazı insanlar için oynamak istemiyorum" diyerek oyunlara çıkmayan hakan a takımının farklı kazanarak kapağı taktığı bir bölüme şahit olduk.

    ilk kaybettikleri dokunulmazlıkta seda ve poyraz yoktu, buradan hareketle takımın hakan a pek de ihtiyacı yok diyebiliriz.

    yatay merdiveni çıkarken ayağı yerine dizini kullanıp "ah vah" eden all-starlar da gülümsetmiştir. ayrıca merve nin iptal olan atışlarında ihlal denmesi bence saçmalık, kadın atışını yaptıktan sonra ayağının kuma basmasının kime ne avantajı var? atarken nizami atıyor zaten.

    son olarak hilmi cem e katılıyorum, aleyna çıkıp düello da sıfıra karşı yeniyor. pınar keza direkt dokunulmaz oluyor, gizem çıkıp aysu yu eliyor ama dün üçü toplamda 1/6 ile bitirdiler. nefise yi de sayarsak 1/8 rezalet performans diyebilirim.
58 entry daha
hesabın var mı? giriş yap