şükela:  tümü | bugün
  • whatsapp son görülme sorununu bir nevi çözmüş şahıstır kendileri.
    bakın burda
  • :) hassiktir, adına ekşi sözlükte başlık açılmış :))

    benim başımın belası lan bu herif :/

    ekleme: bana 100 lira da borcu var, ne ödüyor ne inkar ediyor.
  • "ahahaha lan olm niye deşifre ediyorsun kendini?" demek istediğim kaytan bıyıklı.
  • son zamanlarda herkesin aklında olan soruya cevap vermiş ve bizlere uygulamalı olarak göstermiş adam. denemiş ölçmüş biçmiş. aydınlandım panpa..

    not: bu adam bir de 8 senelik arkadaşım. sanırım artık sınırları gözden geçirmenin vakti geldi. _____________ şu çizgiyi geçme artık. :s
  • yanılmıyorsam webtekno adlı sitedeki meşhur teknolojiye atarlanan adam'ın ta kendisi.
  • teknolojiye atarlanan adam olarak duydum kendisini ilk. oradan muhabbeti çok güzel. instagramda ekledim, takip ediyorum kendisini ama inceden uyuzlandım nedense. baktım sonra kendi kanalını açmış youtube da. neyse az önce yemek söledim bilgisayardan da bir şey açayim derken aklıma bu arakdaşın kanalı geldi youtube'da. kanalın tanıtımını dinlerken ' bilgisayar karşısında yemek yerken izlemeniz için bir şeyler koyuyorum' şeklinde tanımlamış. bence bu adam bu işi biliyor dedim içimden.
  • çok samimi bulduğum ve eğlenceli videolar çeken bir youtuber.

    webtekno kanalının takipçilerinin %80 i bu adam sayesinde abone olmuştur o kanala. diğer elemanlar da ekin'nin ayrılışından sonra zorla kendilerini sevdirmek için yırtınıyorlar son zamanlarda iddialı oyunlarla falan. tam ayrılmamış gerçi sanırım bilmiyorum ama çok nadir görüyoruz artık. kendi kanalını açarak çok güzel bir şey yapmış. hiç sıkmadan güzel muhabbetiyle gezdiriyor bizi istanbul'da izmir'de.

    edit: düşündüm de o elemanların hakkını yememek lazım. bayağı bayağı kahkaha attırdılar son bir kaç videolarıyla. özellikle katana, balta, testere falan içeren videolarına bayıldım :)
  • kanka olunabilecek,muhabbeti sağlam, eğlenceli bir havası olduğunu düşündüğüm youtuber.
    kendi kanalını da açmış
  • daha önceleri webtekno 'da, adından da anlaşılacağı üzere teknolojik gelişmelerle ilgili bir web sitesi, "teknolojiye atarlanan adam" rumuzuyla telefon,tablet, oyun vs. incelemesi yapan şahıs. şimdilerde bir youtube kanalı açmış kendi adıyla ama formatı tamamen değişirken kişilik olarak eski rumuzunu koruyor. insanları, yerleri tanıtan video çekmiş ama videoda sanki beğenmediği bir telefonu anlatıyor havası var. tamam belki mizacı böyledir o zaman eski formatına dönmesi daha mantıklı olur zira o formatta sevimli bu formatta itici duruyor.