• bir animasyon tekniğidir, uç kareleri önceden belirler ve araları doldurursunuz, animasyona başladıktan sonra özgürlüğümüz kısıtlanmış olur spontan üretim şansımız kalkar. genelde limited animasyonlarda lead animtörler bu uç kareleri belirler ve aracıların gerisini halletmesini isterler.

    3d animasyonda sıkça karşılaşılan sorunlardan biri uç kareler belirlendikten sonra ara karelere baktığımızda düşünmediğimiz bir sonuç ile karşılaşmamız, karakterimizin sapıtıp olmaması veya bizim olmamasını düşündüğümüz açılar ile hareket etmesidir bunun sebebi ise pek çok zaman dikkat etmeden keylerimizi belirlerken bir önceki keydeki açıların pozitif veya negatif şekilde takip edilip edilmediğine bakmadan hareketimizi default poz a göre şekillendirmemizdir. arayı belirli bir algoritma ile doldurmaya çalışan programımız da (maya) saçmalıyormuş gibi görünmektedir. asıl biz saçmalamaktayız sayın animatör asıl biz!
1 entry daha
hesabın var mı? giriş yap