şükela:  tümü | bugün
  • günlerdir devam eden şımarıklık. lan ne pis goygoyunuz varmış amk ya. ay çok sıkıldık, ay bittik, çatladık sıkıntıdan, patladık otur otur. herhangi bir avrupa ülkesine göre daha az geziyor, daha az dışarıda yemek yiyor, daha az konsere, sinemaya, tiyatroya gidiyorsun. işten çıkıp eve geliyorsun bir barda iki tek attığın bile yok, kafe kültürün yok, kafede kitap bile okumazsın. vaktinin çoğunu tv başında, internette geçirirsin ki internette en çok vakit geçiren ülkelerin başında geliyorsun. tv izleme oranında aptallıkla suçlanan amerikalılardan sonra ikinci sıradasın. zaten hep evdesin lan sığır. açık açık soruyorum: neyin tribi, neyin şımarıklığı lan bu?
  • başkaları için yaşamanın bir sonucu. hep gösteriş hep şekilcilik hep yapmacıklık. kendi düşüncelerini paylaşmak yerine -ki varlığından bile şüpheliyim- "acaba ne desem ilgi görürüm/havalı görünürüm/takdir görürüm" vb. tarzda hesaplarla yaşamak. ve hareket etmenin sonuçlarından bir tanesi.
  • daha 3 ay öncesine kadar ay çok yorulduk, her sabah işe kim gidecek, tek isteğim evde uyumak, ömür boyu evde dizi izleyebilirim diyen tayfa 5-6 günde sıkılmış dışarı çıkmak istiyor. hani evciydiniz noldu 10 gün dayanamadınız daha
  • gerçekse evde de instagram story'si atılacak pek çok durum var. film açın filmi çekin, kitabın kapağını çekip okuyormuş gibi yapın. ne bileyim her sabah pazar kahvaltısı gibi kahvaltı edin. o evdeyken çektiğiniz kamerayla konuştuğunuz saçma videolardan çekin dudakları büze büze. ne bileyim.
  • sıkılmak için vakit bulabilen insanlar varmış. valla tebrik ediyorum sıkılanları, güzel başarı.

    evi, kendimi, yediklerimi, eşyalarımı dezenfekte etmekten kalan vakitlerimde yemek yiyor, gözlerim sızlayana kadar sürekli haberleri gündemi takip ediyor , sonra da yattığım yerde bayılarak uyuyorum ben kaç gündür.

    bu yorgunluğun içinde sıkılmaya vaktim kalmıyor, nerde yanlış yapıyorum?
  • evet sosyal medyada zibilyon tane story paylaşılmasından rahatsız olabilirsiniz, ben de oluyorum, fakat insanlar da kendilerini bu şekilde iyi hissediyorlar demek ki. ortada olağanüstü bir durum söz konusu ve başımıza gelen en kötü şey bu olsun diyelim. kimse de kimseyi zorla sosyal medyaya sokmuyor. internette de yapılacak binbir türlü şey varken, ona odaklanmak yerine keyfinize bakabilirsiniz.
  • sonsuza kadar evde kalabilirim kapının altından yemeği atmayı unutmayın. ihtiyacım olan asgari ihtiyaçlar yemek, su, wc, wifi, klimatik ortam, seks, yeterli kitaplar ve çay. çay olmazsa bu iş yatar onu şimdiden söyleyim de.
  • şımarıklık değil köpekliktir tam olarak. oturacaksın işte paşa paşa. internetin yok sanki elinde. bok var dışarıda. salak salak oturup 5 liraya çay içtiğiniz gürültülü mekanları özlediniz herhalde.
  • insanlar haftanın 6 günü 15 saat çalışıyordu. tabi ki evde kalmayı garipsiyorlar.
  • sıkılmıyorum sıkılmayacağım. sadece normale dönmek istiyorum. ne zaman bilmiyorum...