şükela:  tümü | bugün
258 entry daha
  • çomardır.
    buyrun benim diyen de salak bir çomardır.
  • her şeyi yarım yamalak, adet yerini bulsun, elalem bir şey demesin diye yapan insandır. bugün haberlerde sahte altın takılan düğünlerden bahsedilince, kurduğum cümle şu oldu : altın yeni evlenenlere maddi destek için takılır, amaç bu, bizim ülkede, bir şey takılmazsa ayıp olur, kim bilecek sahte olduğunu denerek takılır oldu. bırakın bu sahtekarlığı, ucuzluğu. hayata bir artı değer katmayan şeylerden arınacak duruma gelene kadar rasyonel bakmayı öğrenin. maske takmanın amacı virüsün seyrüseferini engellemek ya, e çeneye indirilen maske virüs için tüm kapıları açmak oluyor. garantici davranıp ceza yememek için maske bulundurmak, köylü kurnazlığı, cehalet ve planlı kötülüktür.
  • benim. sahilde yururken yapiyorum genelde cok az insan oluyor. zaten tek disari cikma amacim sahil. napiyim nefessizlikten oleyim mi.
  • özellikle sigara içen arkadaşlar bu maskeyi uzun süre tak(a)mıyor çünkü nefesi sap sarı yapıyor maskesinin içini ve acayip pis kokuyor.

    çözüm :sık maske değiştirmek

    edit : mal mal mesaj atmayın aq deneyin görün kendiniz
  • çok pardon ama ben onların ağzına sıçayım demekten alamıyorum kendimi. ne laftan anlamaz ne karacahildiniz siz böyle ?
    eğer bireysel bir iş olsa bu, takma arkadaşım öl hatta (keşke) ama senkronize hareket edilmesi gerekirken pervasızca ortalıkta gezenlerden nefret bile edemiyorum.
  • kalabalıkta dolaşıyorsa ağzına çakılacak insandır.
  • .. 'mış gibi yapmak!
  • bu durumda ağzı açığın helvasını gözü açıklar yer.
  • dirseğine takmaktan daha kötü değildir
257 entry daha