şükela:  tümü | bugün
  • otuz yaş altındakilerin entirilerindeki zeka ve mizahı görünce insanın içinden geçen şey.
    otuz üstü olanlarda hep bir ben bildimcilik, ne bileyim demlenmiş, değiştirilemez bir ego, dümdüz cümleler..
    güneye göçün, bir şey yapın yahu.
  • profil bilgilerinde yazarların yaşı da mı yazıyor acep?

    olgunluk yaşla değil yaşanmışlıkla olur zaman sadece armudu olgunlaştırır. buradan hareketle gençlerden cevherler çıktığı gibi mal mal konuşan ergenler de çıkabilir.

    eee yaş ilerleyince cevher yine cevher mal yine mal.
  • (bkz: dedi parfüm markası nickli genç)

    edit: egosunu tatmin etmeye çalışan orta yaşlı kezbanmış dağılabiliriz, allah akıl mantık vermesin amk sana böyle mal mal takıl.
  • yazarın kaç yaşında olduğunu nerden ölçülür ?
    sturbucks calışanları dahil herkesle ego savaşı veren bu ego meselesine nedense fazlasıyla takık belkide kendi egosuyla savaşını yansıtan muhtemelen 25 yaşından sonra son 10 senedir henuz 30 yaşın altında kalan huzursuz bacak sendromuna sahib insan önermesi.
    huzursuz bacak sendromu anneannemde falan vardı 30 yaş altı oluyor mu o?
    ne gerek varsa. .?
    önermeyi yazarken değiştirilmesi zor bir egoyla dümdüz cümlelerle ve hep ben bildimcilikle yazılması da cabası
  • başa değil yaşa bakılarak yapılan zırvalamadır.

    bide kıstas nedir yani kime, neye göre, sırf yazmış olmak için altı tırt şeylerle doldurulmaya çalışılmış ifadeler.

    ergenlerin yıllar önce çözüm bulmuş tartışmayı öğrenmesi gereken şeysi

    www.youtube.com/watch?v=qdnxellpelq
  • bu durumda ergenler mi tırt olmuyor amk.
  • chloee bu konuda haklı. eee bu kadar şey yaşayıp görünce, sana mizahi gelen espiriler bize zevzeklik ve boş konuşma gibi geliyor.
  • (bkz: olta başlık ve yaşlı ergenler)

    ahahahaha kırk yaşındayım ve starbaks çalışanlarını severim.. en başarılısı frunze idi. lütfen yukarıda yazdıklarına bakın.. berkemalol da fena değil.. diğer amcamız sağduyulu davranıp ironiye kaçmış.

    ya bütün yazdıklarımı okumuş ama hatalı yansıtıyor.. insanların sözlüğe bu kadar kafayı takması.. ahahahah

    burada göstermiş olduğumuz fact nedir? yazalım. öncelikle başlığı açanın genç olduğunda hemfikirler. ondan nefret ettiler.. evet bire bir kendilerine hiçbir şey söylemeyen birinden nefret ettiler. çünkü impersonnel konuşmaları üzerlerine alınıyorlar. ezmek istediler.. kusmak istediler.
    işte toplumumuz budur arkadaşlar.

    hepinize teşekkür ederim.