şükela:  tümü | bugün
  • piyasada çok aranan az bulunan kişi muamelesi yapıldığından olsa gerek, arz talep kurbanı olmuş hatun tribidir.

    (bkz: stajyer avukat kız tribi)
  • (bkz: semra hoca)
  • ne yazık ki iktisat kanunlarına göre beklenen hareketi sergileyen kız.

    erkeklerde öğretmen kız eğilimi malum. e öğretmensin, bir de atanmışsın. bu kurallar çerçevesinde çirkin olsan da götün kalkar.

    doğru mu değil. gerçek mi, evet.
  • "arkadaşlar" kalıbıyla başlar.
  • belki nişanlısından ayrılacak, eşinden ayrı kalacak, belki kariyer planlarını bir kenara bırakacak, çocukları varsa geleceği için onları ailesinde bırakacak *. kadın öğretmenin makul tepkisidir.

    klavye kalemşorlarının orası da vatan toprağı değil mi bik bik diye ötmelerini çok doğal karşılamak lazım. 5 dk interneti kesilse ortalığı ayağa kaldıran bu arkadaşlarımız gazetenin bir iki gün gecikmeli geldiği yerlerle tanışmış mıdır acaba?

    hepimiz paşa paşa gidip askerliğimizi, öğretmenliğimizi, doktorluğumuzu zorunlu görev bölgelerinde yapacağız elbette. ancak mevcut koşulları bilmeden atıp tutmanın da dikkate alınacak bir yanı yok.

    özet geçelim:

    sırf devletten çocuk başına aylık yardım(eğitim, yaşam, vs. vs.) için sahip olduğu kadınları damızlık olarak kullanıp çocuk fabrikası sahibi lan ağaların, kaçınılmaz olarak anne baba ilgisinden uzak çocukları için öğretmen,

    olanaksızlıktan elinizi kolunuzu kıpırdatamadığınız(röngen mi, mr mı?) hastanelere atanan ve sırf bu nedenle acil vakalara müdahale edemeyen ve canı yanan hasta yakınlarının hışmına uğrayan doktorlar,

    başlarıyla birebir görüşme içerisine girdiğiniz terörist örgütün militanlarıyla mücadele etmesi için gönderdiğiniz ama aman müdahale etmeyelim halk galeyana gelir diye başınızın üzerine çıkarttığınız, her sokakta size nefretle bakan eli taşlı çocuklara siper ettiğiniz, gencecikken mezara göndermeniz için polisler/askerler,

    gönderirseniz, bu insanlar isyan eder, etmelidir de..
  • yeni atanmış kız arkadaşının tribini bütün öğretmen kızlara mâl eden yersiz ve de gereksiz entry. benim çevremdeki yeni atanmış bütün kızlar atanır atanmaz esrarengiz bir biçimde koca bulup evlendiler. hayır yani daha önce temelleri atılan bir ilişkin var da öyle evleniyorsun desem yok. bunlar mezun olup atandıktan sonra çoğunlukla atandıkları okulda başka bir öğretmenle bir izdivaç kuruyorlar.arkadaş nasıl tanışıp hoşlaşıp güvenip bir anda evlenmeye karar veriyorsunuz aklım almıyor.bırak biraz maaşının tadını çıkar gez toz har vurup harman savur.* neticede evlenince paran kocaya gidecek. * bak şimdi nerden nereye geldim.trip diyorduk dimi. yok efendim trip falan. varsa da o kızın karakterinin bi parçasıdır. yani meslekle alakası yoktur çarpıtmayınız sinirlerimi zıplatmayınız.
  • bindiği okul servisinin yanından 2014 model bir mercedes cls 65 veya panamera veya a7 geçerken aval aval içindekine bakacak kızın tribidir. 2 bin tl parayla bir bir bok oldum zannettiği için parayla tokatlayabilirsiniz.
  • kafa siken triptir. kezban kızımız atandı diye dünyanın merkezinde zanneder kendisini ve zengin koca aramaya koyulur. ama bu arayışını kimselere belli etmez.

    meslektaşlarını küçümser. kendisini doktorlara layık görür sadece.

    sonra ne mi olur? 30-35 yaşında hiç alakasız biriyle apar topar evlenir.
  • 2500 lira maaşıyla tribe girmemesi gereken kezbandır, 30 sene sonra da hemen hemen aynı tip bir maaşı alacaktır.

    kendini sonsuz bir kısır döngüye sokmuştur, kariyer denilen şeyi başlamadan bitirmiştir. bence başını hangi taşa vursa diye düşünmeli.