şükela:  tümü | bugün
  • şeriat filan çiçek böcek diyenleri selamlayan video.

    çocuklar filan hep dini eğitim alıyor, kırbaçlanma izletiliyor.
    kadınlar sokağa çıkamamış. ortada yok. sokağa elbet çıkmaları yasak.
    başı açık gezme konusunda inanılmaz demokrat bu adamlar, netler. öyle konuyu saptırmıyorlar, öldürüyorlar.

    yobazlara özgürlük mü diyenlere sabah akşam izletilmesi lazım.

    o denli yalın...

    suriye halkı buraları el kaide ve öso'nun elinden geri almalı...
  • (bkz: din bu)
  • neden esad'ın kalması gerektiği bir kez daha anlamamızı göstermiş videolardan sadece biri.

    bu uygulamayı yapanlar siktirin gidin arabistan'da yaşayın siz de amk hayvanları sizi. suriye halkı bütün bunların hesabını kesmeli.
  • acaba suriye'ye gonderdigimiz yardim(!)larin icinde kirbac da var miydi diye beni dusundurten cok uzucu video.
  • sen cuma namazını kılmamak suretiyle müslümanların inancıyla adeta alay et. sonra da vay efendim beni kırbaçladılar. yav sen cumayı niye kılmıyon önce onu bi açıkla bana?! resmen müslümanlar zulüm altında.
    adamların gözünün içine baka baka cuma kılmayanlar var yahu! inanılır gibi değil!

    soruyorum size; yazık değil mi o kırbacı eline alıp o kafiri kırbaçlamak zorunda kalan yiğit mücahite? kim verecek onun kaybettiği zamanı geri?
  • bademcikler kızacak, köpürecekler ama islamın gerçek yüzüdür. ılımlısını aşırısını bilmem şu anda dünyanın başka hiçbir yerinde böyle bir vahşete rastlamak mümkün değil. ancak ortaçağdan kalan bir manzara, ne yazık ki ortaçağda kalmış bir toplum...
  • şafilere göre namazı terk edenlerin öldürülmesi hükmünü düşününce çok daha hafif bir cezadır.

    işin korkutucu tarafı bütün bunların bizim sınır boyumuzda gerçekleşmesi. resmen el kaide'yle komşuyuz artık.

    bunda hükümetimizin ne kadar payı var kestiremiyorum. türkmenlere (!) gönderilen mühimmatların ne kadarının şeriatçılık oynayan zombilerin eline geçtiğini de bilemiyorum.

    zaten bu sorular mecliste bile cevaplanmıyor. ben buradan sorsam neye yazar?
  • inandığından değil götünün korkusundan ibadet eden nesiller yaratagelmiş eski bir uygulamadır.
  • kendini allah zannedip kendi standartlarına göre günah işleyenleri bu dünyada cezalandıran mahlukatın yaptığı eylemdir.

    "allah'ım sen yorulma hiç, ben şimdiden cezasını vereyim, belki sen affedersin falan yanlış yaparsın hiç gerek yok ben senden iyi biliyorum hallederim ben"

    (bkz: sevap point received)