• bazı çevrelerde görülen bir durumdur. kişi dinsiz kişiyi olduğu gibi kabullenmez, ona kin duyar. sanki inanmamak bile kendi başına dine hakaretmiş gibi.
  • bir dinsizin hayatinin sonuna kadar cehennemin en igrenc yerlerinde yanacagina, pipisinden memesinden kancalara asilip aci cekecegine, inancsizlik yuzunden dost edinilmemesi gerektigine ve bunlari bahsedilen tanriya inanmadigi icin hakkettigine inanan bu dine inanmayarak muminlere cok ayip ediyoruz gercekten. allah bizim belamizi versin, bu tatlis insanlari, bu tatlis ideolojiyi ne hakla rencide ederiz biz aklim almiyor. insan miyiz la biz?

    sirf bu yuzden cehennemin 7. katinda yanmayi hakkediyoruz amk.
  • yıllar önce bir dinli tartışırken bana senin varlığın bana hakaret demişti. orada anladım ki bu insanlarla iletişime geçmek falan imkansız. faşizm ile din arasında gayet ince, aşılması kolay bir çizgi var. düşünsenize biri sizin sırf şahsi tercihlerinizi beğenmedi diye kendisine yapılmış saldırı gibi görüyor.
  • birisi için "öteki" olmak, her zaman aktif veya potansiyel bir "zıt olmak" anlamına geldiğinden böyle algılanıyor. bilhassa daha ilkel ve zıtlık üzerine kurulmuş kafalarda, "öteki"ye tahammül yoktur fakat herkesin kendisinden olmasını da içten içe istemez, çünkü çatısı altında birleştiği ortak gaye her zaman bir şeye karşı çıkmak üzeredir. bir hiyerarşi ister, bu hiyerarşi ancak "aynı"nın "ötekine" üstünlüğü ile oluşur kafasında. önce inanç gibi bir meseleden mental düzey çıkarımı yapar, ardından da bunu ahlaki boyutta temellendirmeye çalışır. kategori ve bağlam yanlışlarını belirtmeme gerek var mı?
  • burada gizli bir kabul var aslında karşıdakini rahatsız eden. dinsiz veya başka dine mensup kişi, dindar adamın kutsal saydıklarını yalan saymış oluyor. dindar kişi bu yalanlamayı kabul edemediği için karşısındakini düşman olarak görüyor be tahammülsüzlük gösteriyor. fakat insanlık artık bunları aştı çünkü geçmişte bu yüzden çok kan döküldü.
  • (bkz: faşizm)
    (bkz: islamofaşizm)
  • surada dinsizler hakkinda ayetlerden derlenmis hakaretler mevcut. senin dinin daha kokunden bize hakaretlerle basliyorsa ise, afedersin de biz sana hakaret edince ne hakla magduru oynayabiliyorsun?
    (bkz: islamci ikiyuzlulugu)

    kur'an'a gore ben:
    - guvenilmez
    - sapkin
    - yalan yere yemin eden
    - sehvetine duskun
    - kibirli
    - simarik
    - cimri
    - yoksullara yardim etmeyen
    - insanlarin haklarini yiyen
    - gosteris budalasi

    bir insanim. bunu inkar eden her musluman da artik kur'an'a sirk kostugu icin benimle ayni hakaretlerle karsilasacaktir. demedi demeyin.
  • ayrıştırıcı bir kavram olarak dinsizlik kelimesinin kullanılması işbu durumun başta gelen sebeplerindendir.
  • ortadoğuya yaklaştıkça verilen tepkide doğru orantılı olarak artmaktadır.
  • böyle algılaması gayet normaldir. sen inanan insanların peygamberine yalancı diyorsun. nasıl algılasınlar başka? kitap da yazıyor adem ile havva’dan geldik diye sen diyorsun ki bunlar yalan yok efendim evrimleşerek böyle olmuşuz da yok şempanzelerle atalarımız ortakmış.
hesabın var mı? giriş yap