şükela:  tümü | bugün
  • duyularının verilerini; hangi başlığa, hangi konuya taşıyacağını şaşırmış olan yazarların buluşabilecekleri nokta diyelim.

    ilk taş benden olsun;
    (bkz: kuyuya taş atmak)

    her fasıl grubunda, en az bir köfte dudak bulunuyor.
    bi bakmışsın, gözler - misal - kanundan, dudaklara kitlenmiş.

    (bkz: ben bugün bunu gördüm)
  • abla/abi/teyze/amca diye hitap ettiğimiz kimselerden, aile içinde ya da arkadaş arasında bahsederken isimleri ile söz ediyoruz ya, buna bayılıyorum. mutlu oluyorum. zerre abartmıyorum. gerçekten dünyam pembeleşiyor.
    o kişilere bi yakınlık mı duyuyorum, "hepimiz eşitiz, akranız, aynıyız" hissiyatına mı kapılıyorum da neşeleniyorum bilmiyorum ama çok hoş.
  • kedi olan ev hiç bir zaman gerçekten temizlenemez.

    temizliği bitirir, bi oha be dersiniz, iki dk sonra önünüzden bir tüy yumağı geçer. ya gerçekten süpürgeyi sokamadığınız bir duvar köşesinden çıkar o yumak, ya da sevgili kedi sizin asla ulaşamayacağınız yerlerden tatlı patileriyle pıtı pıtı yaparak çıkarmıştır. kaçış yoktur. ev yine pis.
  • (bkz: ek$i sözlük)
  • 'baksana talihe mal verir kimine, seni vermiş benim gibi birine' diyo ya hani, aynı kapı değil mi lan??
  • amerikan talk showlarında reklam anonsu sonrası, sunucu ve ünlü konuğun birbirine yumularak yaptıkları mistik konuşma.
  • hani diyorlar ya, müslüman ülkelerde erkeklerin bu kadar sapık olmasının sebebi yıllarca sürekli men edilmiş olmaları, uzak tutulmaya çalışılmalarıymış falan filan diye. yok öyle bir şey, adam dünyanın en medeni ortamlarında yaşasın, abazaysa abazadır bu kadar yani. iki kere iki dört.
  • yaşlandıkça astrolojiye inancı/ilgisi artıyor türk insanının.
  • astrolojiyle, falla-burçla kafayı bozmuş insanlar gaydir.
    şaka lan şaka. gay değillerdir de, boş beleş insanlardır.
  • 35 yaş üstü mutsuz ve de yeteneksiz erkekler fotoğrafa başlar. teoman da başlamış, aferim.